jag blir galen sluuuta gnäll :(

Sv: jag blir galen sluuuta gnäll :(

Man behöver inte specialbyggda hinder för att börja med agility. Hoppa upp på stenar, hoppa över saker, balansera på saker... det finns mycket i naturen man kan använda som hinder.

Boktips: "Min bästa vän", av Marie Hansson, som tar upp massor av tips på just hur man kan sysselsätta en hund (och varför). Boken är gammal men fortfarande en av de bästa jga sett i ämnet.

Sv: jag blir galen sluuuta gnäll :(

nej menade inte så:P jag skulle bara påpeka att jag också kan göra aktiviteter utan lina och koppel :D

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 987
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Hej allihopa. Jag behöver be om hjälp. Har suttit och tänkt och försökt förstå men kommer inte fram till något. Kan vara att jag är...
2
Svar
24
· Visningar
3 025
Senast: Migo
·
Hundhälsa Blir galen på min sambos snart 16 månaders tik, hon går runt och gnäller nästan konstant sen 2 veckor tillbaka. trodde först att det...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Är helt ställd och vet inte vad som är fel, är det någon som kan komma med idéer så vore jag tacksam! Först vill jag klargöra att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
38 612
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka