Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Kan någon förklara för mig vad som är skillnaden mellan en sk. "Pitbull" och en Staffordshire? Gärna med bilder :)
Svar
6
· Visningar
1 064
Övr. Hund Funderar på vad jag ska hitta på med Qito. Med Loka har jag tränat vanliga tävlingslydnaden, LK1. Men sen har jag för mig att det finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 379
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Hej hej. Hur kan man ta reda på om en människa har ett godkänt kennelnamn i skk? Kan man ringa till skk eller finns det något...
Svar
14
· Visningar
3 083
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Som ni kanske sett i andra tråden är valpen vald och allt är klart men leveransen blir först framåt sommaren. Detta beroende på...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Jag passar en hund nu i 14 dagar som har ett konstigt beteende so jag misstänker inte är så bra. Tänker genast på hästar som antingen...
Svar
8
· Visningar
16 143
Senast: Sel
·
Hundhälsa ha precis skaffat mig en DDB tik på 4 år , som tyvärr ha blivit misskött , så hon är väldigt mager ... så ska byta foder på henne ...
Svar
6
· Visningar
955
Övr. Hund Spinoff på dragtråden. Att räddningshundar, polishundar, mögelhundar, jakthundar osv gör ett nyttigt arbete är det väl ingen som...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 655
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund så som rubriken lyder så ha man blivit med hund , men blev inte som jag hade tänkt mig , men är lycklig ändå.. va ju ute efter en...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: zazza girl
·
Övr. Hund Som sagt.. Min 4½ månaders valp tuggar inte maten. Det enda han tuggar är levergodis. Han slänger sig på matskålen och innan man hinner...
Svar
11
· Visningar
4 845
Senast: Jaahl
·
M
Hundavel & Ras Jag fick en lite fundering i huvudet efter vi fick hem vår omplaceringshund. Vi vet inte vad det är för ras, eftersom han kommer från...
2
Svar
24
· Visningar
3 815
Senast: Missfuckhead
·
Övr. Hund Jag skulle vilja se härliga vinterbilder på era härliga dp!! :love: Jag börjar med några bilder på min underbara kille. Bilderna tog vi...
2
Svar
29
· Visningar
3 378
Senast: missjackpot
·
Hundhälsa hej, för några dagar sedan togs hela klokapseln bort och halva pulpan på min hund då han skadat den... hos vet sa dom att han skulle ha...
Svar
5
· Visningar
3 345
Senast: CurlySue
·
Övr. Hund Undrar om husse ska ut och resa i jul ? :mad: En blodhund är ju en väldigt speciell hundras och man ska absolut inte vara någon...
2
Svar
37
· Visningar
3 810
Senast: LelleLilla
·
Hundhälsa Usch vad jag är less på det här nu! Sigge har sen en tid tillbaka kliat sig en hel del, främst i rumpan men även lite på tassarna...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
17 882
Hundhälsa Funderar lite på hur mycket det går att påverka en hunds päls med foder alt. kosttillskott? Finns det några superduperbra universalmedel...
Svar
9
· Visningar
3 935
Senast: mkh
·
M
Övr. Hund Jag och min sambo bor i en lägenhet i innerstan och funderar på vilken hundras vi ska välja. Den ska gärna vara mellanstor och...
2
Svar
21
· Visningar
5 859
Senast: MiniLi
·
F
Hundhälsa Hej! Antar att detta är en sida mer för hästar men läst en massa inlägg rörande hundar likaså. Tänkte höra om någon har samma...
Svar
10
· Visningar
5 684
Senast: fridisen
·
Hundavel & Ras Jag letar nästa hund och behöver lite nya infallsvinklar. Vilken ras tänker du på när jag beskriver mina önskemål: - ideal storlek...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 625
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Man kan säga att Rambo är lite min =) Jag bor i alla fall tillsammans med honom. Han är helfräck, inte rädd för något. Man kan göra vad...
Svar
9
· Visningar
2 258
Senast: cazper
·
Övr. Hund Jag har funderingar på en till hund, inte nu direkt, om några år kanske. Har i dagens läge en 2 årig schäfertik (min sambos...
Svar
10
· Visningar
1 634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka