Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min katt, Orion, tyckte det var en konstig filur..
Min prins!
Jag har en fråga till er andra med DP. Vad har ni gett era hundar för valpfoder?
Jag har fått med Doggy junior. Men Domino är lös i magen och jag är inte helt nöjd med innehållet. Därför tänkte jag fasa över - väldigt försiktigt - till ngt annat. Men vad???
Jag har tittat på Carrier junior, och även slängt ett öga på RC mini junior.
Jack har ätit RC hela sitt 13 månader långa liv, funkar kanonbra och det är lagom stora bitar, får dock hälla lite vatten på för en DP är glupsk, i alla fall min mattokige kille
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.