rysk ovtjarka ?

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare Missfuckhead
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 815
Sv: rysk ovtjarka ?

Tycker det ser ut att vara golden i hunden i alla fall

Instämmer med det.
Min första tanke när jag såg filmen var golden och new foundland .

Söt var han ju iaf och ser väldigt snäll ut. Hoppas att det går bra, och att ni ger honom ett livslångt hem! Tycker det är så sorgligt med omplaceringshundar som får åka fram och tillbaka till olika hem :devil:

kl

Labbe och Leonberger tror jag också att det är i honom. Ev nåt mer men de raserna tycker jag man ser rätt tydligt. Ovtjarka förstår jag inte var man får in nånstans?

Söt var han ju iaf och ser väldigt snäll ut. Hoppas att det går bra, och att ni ger honom ett livslångt hem! Tycker det är så sorgligt med omplaceringshundar som får åka fram och tillbaka till olika hem :devil:

Absolt, han stannar här till han blir ett med jorden igen :) Han ska slippa det nu, så förhoppningsvis så känner han sig trygg hos oss snart.

Dom som hade han nu innan oss, trodde han hade new foundland och leonberger i sig, men då borde han blivit mycket större. Även fast han redan är stor enligt mig :P Pojkens mamma har en nuffe/bernad senner och han är en bra bit större än Rulle :P

kl

Labbe och Leonberger tror jag också att det är i honom. Ev nåt mer men de raserna tycker jag man ser rätt tydligt. Ovtjarka förstår jag inte var man får in nånstans?

Nä, jag har ingen aning var dom fick in Ovtjaka i honom . Det var väl bara en vild gissning rätt upp och ner :P

Liknande trådar

Hästvård Min häst fick för cirka ett år sedan, knottror över bog, hals och sadelläget. De kliar inte och stör inte honom på något vis alls, han...
Svar
5
· Visningar
3 721
Senast: MalinE
·
Hundavel & Ras Med inspiration från tråden "Hur "försvarar" man köp/avel av osunda raser?" så vore det kul med en lista på raserna och hur sund/osund...
Svar
5
· Visningar
7 079
R
Utrustning Hallojsan Min första tråd här, som ni kanske ser. Jag känner att jag är ute på okänd mark lite här, men är ändå tacksam för all hjälp...
Svar
13
· Visningar
2 373
Senast: Wilfa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • GHS - dagens dressyr.