Filmer på era hundtricks!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare SandraW89
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 048
Sv: Filmer på era hundtricks!

Haha! Tack. Jag gillar mest hennes entusiastiska "Ligg" - magplask varje gång! ; )

*kl*

Chili - Jag har altid tyckt att Salukis är vackra, men framför allt i rörelse. Brukar beundra dem på hundkappen.... Dina hundar är en annan femma - får mig att sucka till och med i det trånga köket! XD
Gäller att lyfta benen högt när man ska köra slalom bara! *flin*

Sv: Filmer på era hundtricks!

Åh vad glad jag blir nu! :D Jag ska se till att filma dem i rörelse då någon gång så kanske du trillar av stolen ;)

Det där med slalom är skitsvårt! Jag har ju dessutom så usel balans. Skor med klack kanske är bra att träna hund i..? :angel:

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 643
Senast: Ragdoll
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 516
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 841
Senast: fixi
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 891
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka