Vill ni se;)

Sv: Vill ni se;)

Åh! Nakenråttor! :love:

;)

Noisy? :p
(Lucy) Lawless

Min favvotant från england alla gånger är annars Hyacinth... :D Med hennes systrar Violet, Daisy och Rose.

images

Inte nog med att vi har samma hundras, vi har även samma favorittant! Hon är underbar.

Sorry för OT.

Valparna är helt fantastiska!!

Tack!!

Som tur är finns det inga över, annars kanske halva Buke hade stått med en lite grå;)

Tack!!

Som tur är finns det inga över, annars kanske halva Buke hade stått med en lite grå;)

Nääää, vi har nog hört tillräckligt mycket om livet med weim för att förstå att det är helt fel ras att impulsköpa... :D Rätt hund hos rätt förare. Bomba med bilder på valpis sen!

Lätt!!

Gick faktiskt häromdagen och tänkte på Apocalypsens herr Weim som är så djävla läcker! "En sån skulle man kanske ha...?". Men efter att ha tänkt igenom det (1,5 sekund) så kom jag på att det är ju bruks och inte jakt/apportering jag vill hålla på med så fick det vara... Men kanske kanske någon dag om man väljer att "sadla om" :angel:

Underbart söta.
Men hur många är det i kullen?
Det kryllar ju!
Jag ser 8 på filten och en liten svans i någons knä.

10 stycken små gryn:) de var 11, men en var svag redan från början och dog efter ett par dygn.

Fast än så länge håller de sig i valplådan, men om en vecka då jäklar;)

sen sprider de sig i Norden.

Fortune, Fame & Freedom tycker jag passer ihop.

Ja skall det vara alliteration så har jag ytterligare förslag (fast Freedom är jättefint!)

Funky
Fire
Flame
Flawless
Fantasy
Finnish
Future
Fantastic
Funny
Fanatic
Fabulous
Foxtrot (kan ju passa på en jakthund :D )
Fibber
Foxy

Jag hade nog valt Foxy på en snygg tik, om jag valt själv. ;)
----
Tillägg från min man:

Fruity
Flaky
Frisky
Flirt
Foolish
Flubber
Flucy

:D Han undrar om det är tik eller hane, så han blandade lite.

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 513
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 915
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
589
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 841
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Falsterbo horse show byter namn