Håll tummarna för lille Loke

Sv: Håll tummarna för lille Loke

Före:

CIMG0192.jpg

Efter:
Det vita under dränslangen är idominsalva som ska skydda huden mot äckelpäcklet som rinner ur såret.

CIMG0213.jpg

Stackars liten!
Hoppas han är bättre snart och slipper tratt och annat elände :)

Lilla Loke,usch,det skär i hjärat att se bilderna,men förhoppningsvis så ska det vara över snart.
Vi tog bort liknande knöl på våran hund i våras,fast den satt på bröstkorgen,hade börjat explosions växa. Han hade även en till knöl på halsen som vi tog bort,fast den var ytte pytte liten,men ville inte att den skulle sitta där halsbandet satt,även en knöl uppe på ryggen,dom var tack och lov godartade och inget som kunde sprida sig,varav en bara var en fettknöl.

Du får pussa lille farbrorn från oss!

Får man fråga hur gammal han är?

Ja nu SKA han bannemig bli frisk. Vi är rätt trötta båda två på det här med korta promenader och vila. EN gång hann vi träna mellan operationerna. Så nu har jag lovat honom att när såret är helt läkt så ska vi åka till skogen och gå en lång promenad och sedan träna lydnad på hans favoritklubb!

Loke fyller 11 år till våren men är minst 8 år yngre i sinnet :)

Ajaj, ser ändå väldigt fint ut nu :) torrt

Hoppas han är sitt gamla jag snart igen!

När bilden togs hade han precis fått smaka lite pannkakor med glass och sylt så han var nog rätt nöjd ;). Men tratten stör inte honom speciellt mycket. Tar det emot så trycker han bara ännu hårdare (och lämnar en våg av förödelse bakom sig...).

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 851
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 792
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
6 018
Senast: gul_zebra
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 129
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka