Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gjorde du med betalning? Kommer faktura eller betalade du direkt? Om du inte vill svara i tråden får du gärna PM:a.
Oj, nu var de ett tag sen jag var in här. Beställde muttluks den 2/12, stod leveranstid 7dagar, men har fortfarande inte fått dem :S Betalade med kort direkt på sidan och kvitto har kommit på mail. Nu vill jag bara dem ska dimpa ner i brevlådan, börjar ju bli kallt ute igen nu.
Jag beställde ju mina muttluks den 29e o har ännu inte fått hem dom!! Ringde dem igår, o då sa hon: "jo men dom ligger ju här..hmm..undrar varför vi inte postat dom?!" Så sa hon att hon skulle posta dom igår o att jag skulle ha dom idag, men har inte fått dom....
Men en till negativ sak är att inte ens den minsta storleken kommer nog passa till min lille, de kommer va för stora, enligt henne..hon sa att dom får in många returer av folk vars chihuahuor haft för små tassar... Så jag är jättebesviken Inte bara för att leveransen tar sån tid, men även för att de inte har passande skor till små chihuahuor... Vette fan vad min hund ska ha på sig resten av vintern då...kan ju knappt ta promenader nu...o de kommer säkert bara bli kallare...
Hej!
Idag när jag skulle ut med hundarna så var de ca -10 och jag hann inte ens gå 200meter innan dem börja få kärlkramp av kylan i tassarna.
Förlåt, men precis som någon annan redan påpekat så är kärlkramp ett smärtsamt tillstånd då delar av hjärtat inte får tillräckligt med syre. Jag läser om detta i min utbildning just nu så jag ärväl lite skadad, men tyckte detta var en jätterolig felskrivning.
Och jag har inte heller fått mina... Hoppas verkligen de kommer. Känns rätt oseriöst att de inte kommer efter utlovad leveranstid.
Hoppas det är ok om jag lånar din tråd lite bara, min fråga kanske ger dig svar också
Jag och voffsan tränar ca 3-4 dagar i veckan i skogen. Vi måste in i skogen, bort från stigar och liknande för att jag ska kunna släppa henne. Idag har vi efter några veckors vila börjat igen och hennes tassar var efter en stund nästan lika stora som tennisbollar pga snön. Hon haltade hela vägen tillbaka som om höftleden var ur led och kastade sig i farten ner och tuggade på snöbollarna i hennes tassar. I övrigt verkade hon oberörd, fortfarande glad men valde att gå i snön framför den plogade vägen (mjukare antar jag).
Om man är mitt ute i skogen i helt orörd snö som på dom flesta ställen går upp till magen på hunden, finns det då några skor som sitter kvar? Hon springer som en idiot innan vi ens börjar träna och hamnar ibland med tassarna i mossemarker där jag är ganska så säker på att så gott som alla skor flyger av. Men skor känns som vårat enda alternativ. Denna vovven behöver både spårträning och uppletande minst varje vecka för att inte få tillbaka sina stressproblem, och springa lös minst 4 dagar i veckan. Så enbart inomhusaktiviteter funkar inte Och spårträningen är svår nog redan nu i all snö. Hon fullkomligt ÄLSKAR snö och blir som en valp när vi viker av den plogade vägen och går in i den snöfyllda skogen
Inte skor men jag har hört att det ska hjälpa med silikon glidmedel i pälsen och tassarna. Det hjälper även att tassarna inte utsätts för salt lika mycket har jag hört.
Jag beställde ju mina muttluks den 29e o har ännu inte fått hem dom!! Ringde dem igår, o då sa hon: "jo men dom ligger ju här..hmm..undrar varför vi inte postat dom?!" Så sa hon att hon skulle posta dom igår o att jag skulle ha dom idag, men har inte fått dom....
Men en till negativ sak är att inte ens den minsta storleken kommer nog passa till min lille, de kommer va för stora, enligt henne..hon sa att dom får in många returer av folk vars chihuahuor haft för små tassar... Så jag är jättebesviken Inte bara för att leveransen tar sån tid, men även för att de inte har passande skor till små chihuahuor... Vette fan vad min hund ska ha på sig resten av vintern då...kan ju knappt ta promenader nu...o de kommer säkert bara bli kallare...
Nu har jag fått första paret Muttluks. Har dock inte hunnit prova dessa än då jag var stressad till jobbet (nattjobb). Dem hade inte kollat ordentligt att jag beställt två par, vilket jag tycker var väldigt klantigt. Så hon skulle skicka par nr två igår sa hon. Hoppas dem ska passa och hålla sig på plats. Återkommer när jag provat dem
Jag har en lite större hund än dig. Men han har camon dogboots. Se sitter super. Han fick ha största storleken, så det lär finnas sådana som passar din vavva.