Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var inte så farligt, iallafall tiken är i rätt stort behov av skor, den andra får knappt gå så han klarar sig utan
Hahaha, ja det är nog bäst att lära henne det Jag tänkte fästa Pings skor i overallen så hon inte tappar dem så då kan hon kuta bäst hon vill
Jag använder h**ks hundskor till mina lurchers och det funkar hur bra som helst. Har tänkt köpa muttluks men väntar på mail därifrån eftersom en av hundarna har olika storlekar bak och fram och tydligen säljs vinterdojorna (dom med fleece på insidan) 4-pack..
louiseekroth: Mina hundar trivs helt okej med sina skor även om dom trampar lite konstigt de första stegen när dom åker på men efter det trippar dom glatt på som om dom inte hade nåt på fossingarna. Först trodde jag att det skulle bli svårt att få dom att behålla skorna på eller att dom skulle försöka kicka/dra av dom. Men istället accepterades skorna vid första försöket.
louiseekroth: Mina hundar trivs helt okej med sina skor även om dom trampar lite konstigt de första stegen när dom åker på men efter det trippar dom glatt på som om dom inte hade nåt på fossingarna. Först trodde jag att det skulle bli svårt att få dom att behålla skorna på eller att dom skulle försöka kicka/dra av dom. Men istället accepterades skorna vid första försöket.
Jag är ett stort fan av muttluks och använder dom på min nakenhund. Men jag är lite tveksam till om de verkligen sitter kvar under de förhållanden du beskriver.
Har du provat att klippa pälsen under tassarna riktigt kort och sedan smörja med en fet salva innan du går ut?
De låter ju jätte bra Har beställt ett par muttluks nu så väntar på att dem ska dimpa ner i brevlådan. Hoppas jag beställt rätt storlek och att dem sitter som dem ska