Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är hundar som från början verkar rätt "blanka" men när man lär känna dom visar lite mer karaktär.
Inget strävhår, vare sig stora eller små blir det. har som sagt haft strävhåriga terriers i nästan 20 år och vill byta bort plockandet mot klippandet
Dessutom vill jag inte ha en terrier som är mer terrieraktig än den jag har nu med tanke på mina stackars fjäderfän. Jag hoppas att nån av de större tupparna kan sätta sig i hälsosam respekt hos den valp som flyttar in, oavsett vilken av raserna och när det än blir.
Men är inte Kerryn en trimras? Eller kan man klippa den?
Aha, men du det låter ju allt mer som att det lutar åt en bedlington! Upprätta rasens intetsägande rykte och skaffa (skapa?) en terrorbedlington.![]()
Jag är dock rätt övertygad efter havanais-upplevelsen när jag var valpvakt åt kamomilla ett tag att oavsett om jag väljer en mildare ras, så blir den förmodligen en rätt tuff och framåt personlighet av att bo härEller hur var det med trasselsudden i jämförelse med sina syskon kamomilla??
Undrar hur det kan komma sig?
Tanten börjar kanske bli gammal![]()
![]()
Sådant där är jag immun mot
Har glott på mängder med bilder (både valp och vuxen) och alla är de fina![]()
Gud förbjude![]()