Hund!
Trådstartare
Ja, helt klart är att barf och färskfoder inte är för alla hundar. Precis som ett visst torrfoder inte funkar på alla hundar. Tror att man får hitta det som funkar på sin egen hund. Det luriga i vårt fall har ju varit att han aldrig varit dålig i magen, varken med diarré eller kräkningar. Då hade det varit betydligt lättare att upptäcka att något var galet.Jag började ge min färskfoder för ca 1 år sen för att lura i henne lite ledsupport, gick jättebra i början, men efter ett tag så blev magen lite si sådär till och från. Plockade bort ledsupporten om det skulle vara den, men magen var fortfarande väldigt till och från.....
Mammas hund började också äta köttbullarna, och hon blev också lite halvlös till och från men inte någon jättefara, men sen brakade det helt och hon hade diarré i 10 dagar. Hon kopplade också det till köttbullarna så hon plockade bort det. Veterinären sa då till henne att många inte tål färskfoder. Och att hanteringen kunde bli lite si sådär innan dom landar i frysen..
Jättetråkigt, då jag tycker att det kändes som bra och naturlig hundmat istället för bara torrfoder.