Min nästa hund

Sv: Min nästa hund

De två som förolyckats är jobbigt att ha mist, men den gamle :love: är ju ett taget beslut för hans skull, så det känns mindre jobbigt på nått sätt och hönsdräparen stannar ju inom familjen :laugh:

1 icke jagande hund = 2 jagande hundar :D

Men det blir vare sig laika eller rysk stövare.. Mest bara toktal från honom :rofl:

:devil:

Sådant där är jag immun mot :rofl:

Har glott på mängder med bilder (både valp och vuxen) och alla är de fina :D

Jag är också immun numera. Jag tänker bara på vad hundskrället här hemma var kapabel att göra trots sitt bedårande yttre.

Så - stay cool.

En Kerry skall du ha! :)

Jag kan ju avslöja att jag talat om för maken vad nästa hund blir i hushållet och att jag skrivit upp mig på en intresselista :angel:

Maken kontrade med att då ska han ha en laika + en rysk stövare :cool:

Bra där - från dig! :D
Maken kanske ska jobba lite med logiken...eller övertalningsmetoderna :angel:;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 647
Senast: Ragdoll
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 309
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Jag ska inte skaffa hund. Nej, det ska jag alltså inte. Nix, näpp, nein. Inte alls. Men... Som förberedelse inför den dagen jag känner...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 820
Senast: Acto
·
Hundhälsa Är i en blandning av hopp och förtvivlan just nu. För att försöka göra en lång historia kort blev min gosse sjuk i mitten av december...
2
Svar
33
· Visningar
8 024
Senast: Hund!
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka