Uppesittarnatt

Sv: Uppesittarnatt

Firar du julafton i FÖRSKOTT:eek::mad::love:

...ser fram emot bilder om några veckor när dem öppnat ögonen och börjat tulta runt:love:

Detta är såklart tik 5

tik5.jpg

Skyller på sömnbrist :D

Försökte sova ett tag nu på morgonen, men det ville sig inte.. Fick dock en stunds vila i alla fall :cool:

Jag kan meddela att Gnist valpbilder INTE blir enklare att titta på :love: även om man redan har en go valp hemma....

6 dagar har de blivit (REDAN :eek: :eek: :eek: )

alla-8-1.jpg

2-sota-sover.jpg

1-sover.jpg

Knubbiga och goa eftersom de äter som små julegrisar av matöverflödet i mjölkbaren :love:

Tror ni jag har för kallt för knubbsälar i mitt kök :confused:

alla-8-10-dagar.jpg

Jisses vad tiden rinner iväg.. De är redan 10 dagar :eek:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 850
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 730
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 225
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka