Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur ser ert dags schema ut för era hundar/valpar? När går ni upp? Får de mat? Träning? Promenader? osv Nyfiken i en strut här!:p
Svar
14
· Visningar
5 229
Senast: Emor
·
Övr. Hund Hjälp mig tolka henne, haha. För första gången på måånga år förstår jag henne inte, hon pratar och pratar och pratar. Hon "tar" även på...
Svar
11
· Visningar
931
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Redan igår kväll upplevde jag att älsklingen ville vara för sig själv, låg och sov i sängen hela kvällen. När han väl visade sig så var...
2
Svar
20
· Visningar
5 285
N
Övr. Hund Efter att ha läst runt lite överallt på nätet, o hört andra hundägare prata så är jag rätt rådvill i denna fråga. Vissa verkar hävda...
Svar
3
· Visningar
1 735
Senast: Snoken
·
Övr. Hund Någon som har synpunkter på detta? Jag har en valp-unghund på åtta månader. När tror ni att det är ok för henne att följa med på...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har just fått hem en liten valp, hon är blandras å vi har skickat iväg idregg till skk. men ska hon reggas i jordbruksverket oxå? Det...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: lady_vip
·
S
Övr. Hund Jag skulle vilja ha tips på gratis mönster på hundtäcken både med ben och utan. Även stickmönster på hundkläder. Snälla är det någon...
Svar
3
· Visningar
2 080
Senast: Niki
·
L
Övr. Hund Hej! Är det någon här som har/haft en hund som är rädd för främmande människor? Hur har ni löst problemet? Har ni några tips och...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: Ferrari
·
M
Övr. Hund Är det någon som vet hur snabbt man får resultatet efter att ha röntgat sin ögonsten? Det gäller både höfter och armbågar. Betalade...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Brandgul
·
J
Övr. Hund Är det någon här som tränar Lydnad med sina hundar? Någon som har tävlat i det och i vilken klass tränar ni i?
2
Svar
23
· Visningar
1 462
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Herr hund har börjat plocka i sig hästbajs :eek: . Han blir sex år i maj och är pigg i övrigt. Nu funderar jag om detta beteende kan...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: _Blippan66_
·
Övr. Hund Min hund blir torr i hårbotten efter bad. Det går inte att smörja in där heller då håret blir lite halväckligt av tex helosan...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: J3O
·
Övr. Hund Nu när det är regnigt och lerigt ute så drar Wilma in massor av grus o.dyl. Så min fråga är , kan jag klippa henne och i så fall hur...
Svar
4
· Visningar
1 821
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Jag ska skicka min mamma och min Jack Russell tik på kurs tänkte jag. Men jag har svårt att hitta en klubb som jag tycker passar. Visst...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hur mycket orkar en dvärgpudel? Orkar de följa med på 3h långa turer med längdskidor? Orkar de vara ute och springa 2 mil på drygt...
2
Svar
21
· Visningar
14 750
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Min terrier har fått rävskabb igen, tror jag iaf (tack Tora;)), ingen veterinär hade tid för henne idag och min vanliga hade stängt... I...
2
Svar
38
· Visningar
6 891
Senast: Grana
·
M
Övr. Hund Ytterligare hundköp är inte aktuellt så länge jag bor hemma. Men sen så, om/när jag har tid och möjlighet..! Har väl endel raser som...
2
Svar
29
· Visningar
2 087
Senast: mallan
·
Hundträning Kan man göra det? Ska man inte ha en som håller i hunden också? Hittade denna filmen, och jag tycker att det ser okontrollerat ut...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 829
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Hur vanligt är det att en tik bara får en valp? Nu talar vi om rasen Norsk Älghund (Gråhund) vet att mindre raser inte brukar få så...
Svar
6
· Visningar
924
Övr. Hund Hur länge löper tiken första gången ?När är det farliast att träffa en han hund? mitten eller slutet? Jag fick höra i dag av en en...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp