Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Ha någon av er varit med om att er hund ha blivit så besatt av en leksak, så att så fort du tar ifrån henne den så blir hon gnällig och...
Svar
11
· Visningar
1 699
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Tänkte skapa en födelsedagstråd för våra vänner. Börjar här med Hubbe 4 år idag. Grattis mattes älskling!:bump:
Svar
18
· Visningar
1 199
Senast: Svenson
·
N
Övr. Hund Söker efter flera med valpar/unghundar som man kan umgås lite o promenera osv så hunden våran får lite roligt han med. Finns väldigt...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Nozer
·
S
Övr. Hund Måste bara få lägga ut några bilder på våran vovve. Hon heter bella. Är född den 4 juni 2006. Vit älghunds tik. Och helt underbar...
Svar
12
· Visningar
873
Senast: skogsbo
·
Z
Övr. Hund Jag håller på och tittar på blocket.se efter en ny hund-helst en schäffer. Men jag blir nästan rädd när jag ser hur många blandningar...
Svar
4
· Visningar
905
Övr. Hund Min vovve fiser väldigt mycket trots att han bara får sin mat.. (royal canin) + han får råläderben ibland.. skrev en tråd förut om att...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Smulis
·
R
Övr. Hund Gud vad jag vill se den här och jag vet att jag kommer böla tröjjan dyngsur. Jag gråter till alla disney och djurfilmer:D (en film om...
2
Svar
25
· Visningar
2 319
Senast: Pyzen
·
N
Övr. Hund Ska skaffa en sele för att börja få valpen att lära sig skillnad mellan halsband o sele. Dvs att han ska dra när han har sele på sig...
Svar
8
· Visningar
2 292
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Ju mer jag läser och pratar med andra som har schäfer, dessto mer blir jag sugen på att skaffa en. Har varit inne på BC och aussie...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
18 141
Senast: Brandgul
·
K
Övr. Hund Hur ska man förklara för någon att det är direkt olämpligt att låta en så ung hund få valpar efter en tjuvparning i det första löpet hon...
Svar
14
· Visningar
2 454
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Min 11 månaders golden vill ligga och gnaga på sina täcken, madrasser och filtar (ja, jag har provat det mesta). Inte så att hon är...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Ja, som rubriken, vilket kommando är bäst befäst hos din hund? Finns det något som du till 100% vet att din hund alltid lyssnar på...
2
Svar
31
· Visningar
1 626
Senast: Kakis
·
N
Övr. Hund Som topic. Köpte idag en sele till lillkillen, så nu ska det börja tränas med tom pulka för att få honom att vänja sig. Ingen...
Svar
3
· Visningar
3 179
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ja, alltså ni som då i princip inte har ngt annat val än att gå ut med den/dem, dvs inte ni som bara kan släppa ut hundarna på...
2
Svar
22
· Visningar
2 947
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Varit ute och lekt med hunden i flera timmar idag, och självklart var Kameran med! ^_^ Vackra Unni Kommer du eller, matte?! Fina...
Svar
19
· Visningar
1 056
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Hei, og takk for sist. Jeg sendte noen bilder av Prins til en kjenning, og så fikk jeg dette tilbake fra han. Er han ikke flott ! Det...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Jag planerar för valpar och skulle då köpa boken Parning och valpning av Barbro Eklund (som jag fått rekomenderad av "min" uppfödare)...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: fruma
·
Övr. Hund Ja, vilka hundraser skulle ni absolut inte kunna tänka er att ha? Personligen skulle jag inte kunna tänka mig en Collie (fast jag är...
2
Svar
28
· Visningar
2 509
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Min lilla 8 månaders rottis har nu löpt klart. ca en vecka sedan. Men nu är spenarna svullna. Vad bör man tänka på. Har ni tipps på...
Svar
8
· Visningar
2 792
Senast: Maytin
·
Övr. Hund Av sundsvalls kommun att omplacera henne tycker jag.. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,984614,00.html
Svar
6
· Visningar
820
Senast: Maytin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix