Vad har folk för fel i huvudet ?

Sv: Vad har folk för fel i huvudet ?

Jag tror att jag hade tagit rottisen med mig hem. :D Han verkade ju inte mogen nog i huvet för att ha hund.
 
Sv: Vad har folk för fel i huvudet ?

De flesta i detta forum är otroligt på bettet och skriker ANMÄL, ANMÄL, ANMÄL.
Vad än som hänt så skriker ni ANMÄL. Det är vettar som inte fallit i smaken, det är andra hundägare och det är alla andra helt vardagliga saker.

Vad är orsaken till att ingen tar anmälningar på allvar? Jo det faktum att en massa anmäler sådant som är bara svammel. Era anmälningar medför att ingen bryr sig, och det kommer att bli allt svårare med tiden, att verkligen få gehör när det verkligen gäller något allvarligt.

I det här fallet har vi bara TS version. Vi har inte hört vad den andra parten skrev när han anmälde en bjäbbande tjej, och vilka uttryck hon använde, när han var ute på promenad med sin hund eller hur?

Lös problemen på ett kultiverat sätt i stället. Oftast behövs det bara att helt enkelt hålla käften själv.
 
Sv: Vad har folk för fel i huvudet ?

du gillar inte mig va? ;)

såhär skriver TS

Då skriker han alla luderord som finns, alla svärord samt hotar mig

jag tycker inte att man ska se mellan fingrarna när man blir hotad. med lite otur kan hotet bli verklighet och då är det inte lika roligt längre. det är dessutom olagligt att hota folk, och jag anser att det är en plikt att anmäla brott.
 
Sv: Vad har folk för fel i huvudet ?

Jag vet fortfarande inte vad Pangare är för "sort" (tjej eller kille ;)), men som kille är det jävligt lätt att sitta och gnälla över att tjejer anmäler.

Prova att gå ut på krogen och nobba nån, råka hamna i denna situation som Mynta2 med en hotfull säkert drogpåverkad person osv osv och få höra sånt upp i ansiktet.

Som sagt, ingen kallar mig hora eller hotar mig ostraffat.

//E
 
Sv: Vad har folk för fel i huvudet ?

Jag vet fortfarande inte vad Pangare är för "sort" (tjej eller kille ;)), men som kille är det jävligt lätt att sitta och gnälla över att tjejer anmäler.

Prova att gå ut på krogen och nobba nån, råka hamna i denna situation som Mynta2 med en hotfull säkert drogpåverkad person osv osv och få höra sånt upp i ansiktet.

Som sagt, ingen kallar mig hora eller hotar mig ostraffat.

//E

:bow: precis så tror jag också, det är lätt för killar att tycka att det bara är en bagatell som tjejer med självkänsla inte ska bry sig om. Men så jävla lätt ska de inte få komma undan :mad: .
 
Sv: Vad har folk för fel i huvudet ?

hejhej låter hemskt en polisanmälan kan ju tyvär bli värre för dig han kommre bli ännu mer aggresiv emot dig.nästa gång du ser han så prata me han vänligt o säg att du tycker de är obehagligt att hunden springer lös,säg att de är en fin fast du nu göra motsatsen men tro att de blir värre om du blir arg han blir då bara värre,ring polisen varje gång hunden sitter fast du kan ringa anonymt den där kille finns säkert redan i deras register.själv är de lugnt där jag bor me min tjalle på 9 veckor o är en bernersennen.lycka till.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 188
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har en boxertik på 2 år, världens snällaste när det kommer till människor. Älskar allt å alla, precis som en boxer ska vara...
Svar
10
· Visningar
4 997
Senast: Ainon
·
P
Övr. Hund men jag har tyvärr spätt på ryktet om att dom är livsfarliga hundar:( Jag har en liten kille på 6 månader. Dom här senaste dagarna har...
11 12 13
Svar
243
· Visningar
19 623
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp