Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
peter_lundin skrev:Då förstår jag inte varför detta fåtal, mot experternas rekomendationer , skall exporteras till sverige.
PL
Inte alls! Jag instämmer med Jadzia, smittrisken är inte jämförbar!tessiem skrev:Har jag förstått dig rätt att du vill stoppa all import från andra länder? För eftersom rashundar kan sprida samma sjukdomar som byrackorna så måste ju ALL import stoppas..
Svenska omplaceringshundar är i 95% av fallen stora raser, gärna Schäferkorsningar.
Fast i Sverige fungerar ju annonsering bra! Ägare som inte länge kan ha hand om sin hund annonserar ut hunden, utan att blanda in någon organisation. Det för att hundstallen inte tar emot vad som helst heller.Naturligtvis finns det behov av att ta hand om svenska omplaceringar, frågan är hur stort det är....
Kan ju tillägga då att jag ville ha en stor hund, gärna schäferkorsning, och eftersom jag har lång hundvana och även erfarenhet av problemhundar så var det inget problem för mig om hunden inte var alltför lätt så att säga.