Min Gimmie ska paras...

Sv: Min Gimmie ska paras...

Vilka fina hundar! Underbar färg och härlig kroppstyp. Jag gillar inte alls de "vita" tunga typerna utav "golden". Det är sådär de ska se ut!
Tack! Jag gillar inte heller den tyngre typen, de är inte golden retriever i mina ögon!

Mrs Scabtree: Tack till dig också:)

Idag har jag tagit ett par fina bilder på Gimmie's och Tonic's kullsyster Boogie också:)
boogie_25jan_07.jpg

boogie_huvuvd2_25jan_07.jpg

Fina hundar du har!:love: Presis som en golden ska se ut tycker jag!

Jag hittade en bild på Gimmie när hon var 6 veckor... det var då jag bestämde mig för att behålla henne:love:
gimmiehuvud_ludd.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 176
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 400
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning Jag ska gå i pension senare i år och börjar planera "pensions-valp" :-) Vet inte hur länge efter pensionsdagen jag ska lyckas hålla mig...
Svar
12
· Visningar
1 263
Senast: movi
·
Hundhälsa Har en tik och en hane sedan några år tillbaka. Ikväll lyckades de smita ihop och para sig! De hade precis lugnat ner sig lite, i en...
Svar
14
· Visningar
1 796
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer
  • Uppdateringstråd 31