Min Gimmie ska paras...

Sv: Min Gimmie ska paras...

Vilka fina hundar! Underbar färg och härlig kroppstyp. Jag gillar inte alls de "vita" tunga typerna utav "golden". Det är sådär de ska se ut!
Tack! Jag gillar inte heller den tyngre typen, de är inte golden retriever i mina ögon!

Mrs Scabtree: Tack till dig också:)
 
Sv: Min Gimmie ska paras...

Idag har jag tagit ett par fina bilder på Gimmie's och Tonic's kullsyster Boogie också:)
boogie_25jan_07.jpg

boogie_huvuvd2_25jan_07.jpg
 
Sv: Min Gimmie ska paras...

Fina hundar du har!:love: Presis som en golden ska se ut tycker jag!
 
Sv: Min Gimmie ska paras...

Jag hittade en bild på Gimmie när hon var 6 veckor... det var då jag bestämde mig för att behålla henne:love:
gimmiehuvud_ludd.jpg
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
979
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 583
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp