Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Jag har en bladras som på senaste tiden har börjat klia sig oerhört mycket. Eller det hela började väl i höstas när vi bytte foder, men...
Svar
9
· Visningar
2 051
Senast: Pi Pi
·
S
Övr. Hund Jag var bara TVUNGEN till att lägga in lite bilder på min Tova ! :smirk: Hon är 8.v på bilderna med nu är hon 9 ;) Jag är inte världens...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: Ingela_S
·
J
Övr. Hund Är det någon som vet något om detta? Har hört att man kan få en del fördelar om man gör sin hund till bloddonator. Någon som vet...
Svar
3
· Visningar
973
Övr. Hund Var och tog bort en klo som Nikita hade brutit i eftermiddags. Hon fick lugnande samt lokalbedövning. Vet någon hur länge det sitter i...
Svar
6
· Visningar
9 727
Senast: falukorw
·
Övr. Hund och hur länge är hon "villig"? :angel: Wilma började löpa den 1 januari och idag var hon riktigt på "bettet", Hon har vikit svansen...
Svar
3
· Visningar
1 356
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund hej! jag har en 10årig hund sedan tidigare och ska nu ev köpa en hund till av annan ras, när vi köpte den första hunden var jag ganska...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Gullan86
·
Övr. Hund :bump: :bump: jippie!! bara måste skriva... idag släppte våpran schäfer kille ner sin andra kula.... är 17 veckor idag så vi...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Jag ska köpa en hund till, jag har en collie tik på 8 år hemma. Ja och min familj ( man + två barn) har sedan länge bestämt oss för en...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: pumah
·
Övr. Hund Har ni haft det hos era hundar? Vad har det berott på och hur har ni behandlat? Jag fick tag på en ficklampa idag och hjälp med att...
Svar
3
· Visningar
5 454
Senast: Harvester
·
D
Övr. Hund Hej! Nu har jag lyckats tappa bort mig bland alla dessa förkortningar innom utställningsvärlden. Vilket inte är speciellt bra eftersom...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: Grana
·
A
Övr. Hund Någon som har erfarenhet om denna ras? Har egna?? Är lite intresserad av att skaffa en sådan om nått år och vill veta mer:) Tycker...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
11 607
Senast: Saybia
·
Övr. Hund här är en ganska häftig bild på Santa Julf Vanilla som är mamma till min valp :O "Nää hon e inte så farlig.."
2
Svar
23
· Visningar
2 095
Senast: Ramona91
·
G
Övr. Hund Jag har köpt en valp som jag får hämta om två veckor. En tik. Vad tror ni om blandningen phalene/kinesisk nakenhund? Båda föräldrarna...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: Bismark
·
E
Övr. Hund Hej! Kollar runt lite på intressanta raser som jag eventuellt kunde tänka mig i framtiden och stötte på holländs vallhund. Men jag...
Svar
15
· Visningar
5 244
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund ja jag hittade två filmer som jag tyckte var väldigt hemska. det är tydligen polishundar från kanske frankrike eller tyskland. jag...
Svar
18
· Visningar
1 496
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Min hund brukar då och då busa med en annan hund (utomhus) & i dag kom några bekannta till den hundens ägare och sa att "ja, ***** har...
Svar
11
· Visningar
2 450
Senast: mimmipigg
·
E
Övr. Hund Hej! Ny här på forumet, men har hängt här lite till och från ett tag, men inte skrivit något själv. Jag har tänkt skaffa hund i...
Svar
9
· Visningar
1 286
Senast: Essim
·
H
Övr. Hund Behöver er hjälp! Ska eventuellt köpa en vuxen hane, som nuvarande ägare vill använda i avel efter köpet. Han har inga meriter själv...
Svar
12
· Visningar
1 278
Senast: Egonson
·
E
Övr. Hund Hur lätt är det egentligen idag att hitta en "riktig" bruks schäfer utan "räkrygg" i Sverige och isf. hur kan man hitta dem i detta hav...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: ekran
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/2607re2...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp