Det ska böjas i tid

Sv: Det ska böjas i tid

Ni som är "känsliga" kanske heller aldrig tittar på naturprogram på TV (tex lejon i Afrika).
 
Sv: Det ska böjas i tid

____________________________



Älgen är vare sig skjuten eller speciellt demolerad och inte är det "starka" bilder heller, så vad ska jag varna för??

**Varning: Liten söt valp på stor helfrusen död älg** :confused:
Jag tycker då inte bilderna var stötande på nåt vis,smart att låta valpen få utforska älgen när tillfälle fanns.;) :bow:

Valpen hade säkert jättekul och det var säkert superspännande att få hälsa på älgen.
Tunga ska ju va en delikatess har jag hört.:angel: En liten gourmethund minsann!:D

En död älg är det ju inget synd om,den lider ju inte längre.

Fruktansvärt trist att så många inte har närhet till naturen och ser liv och död som nåt helt naturligt.
Det är nog faktiskt bra om man kommer över sina fobier och klarar av att se döda djur och blod(vilket det inte fanns på din bild)
En vacker dag kanske ens egna djur skadar sig och behöver hjälp,då är det ju bra om matte inte svimmar vid anblicken utan verkligen kan ta sig samman och hjälpa sitt djur.
Avsvimmad matte/husse är inte mkt till hjälp liksom.

Själv har jag stor empati för djur,men man behöver ju inte hetsa upp sig för småsaker .:angel:
 
Sv: Det ska böjas i tid

Jag lever väldigt tätt inpå naturen.

Självklart hade jag inte svimmat om mitt eget djur skadat sig men det är ändå något jag tycker är jobbigt och undviker om jag får en chans!
 
Sv: Det ska böjas i tid

*KL*

Härligt att h*n va så tuff =)
Kul det kommer att bli att jaga med den hunden =)!
 
Sv: Det ska böjas i tid

Och jag hoppas inte att du var allvarlig här vad gäller känslan av ironi jag få ri det hä rinlägget? Visst, jag är känslig och tycker hemskt synd om älgen som är död, och jag håller mig ifrån alla väldigt underliga jämförelser som gjort mot min protest till den ocensurerade bilden då de ej har med död att göra. Stackars älg ja, men nog sjutton var det väl ändå mer synd om människan som körde på den? Jag har svårt att tänka mig att h*n gjorde det med flit.:crazy:

Blablabla?
 
Sv: Det ska böjas i tid

Sicken Tuffing till Valp de är du avlat fram!;)
Ser honom redan framför mig springande i skogen och "fånga" älgar! :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp