Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Någon som vet cirka pris på röntgen av hjärta &lungor? Visst priset varierar men på ett ungefär.
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Zookompaniet (Gamlestan) har gratis fotografering av hundar den 16: e februari...och jag fick se en massa provkort som knäpptes förra...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Och de blev överösta med beröm, över hur trevliga, sociala och välhanterade mina valpar var :love: :D Det var tydligen inte så vanligt...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Våran lilla toy fick hälsa på en annan toy, och som dom lekte!! :rofl: Dom var såå söta! Dansade och kramades om vart annat! Ville...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Koppen
·
Övr. Hund Vi har ett ganska otrevligt problem här hemma. Min hund är väldigt bunden till främst mig och mamma och visar tydligt sitt ogillande...
Svar
12
· Visningar
984
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hur kan man annonsera ut en blandras dvärgpinscher/chihuahua på 18 månader för 15 000 när man kan få en renrasig dvärgpinschervalp efter...
Svar
19
· Visningar
1 833
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Har anmält mig och valpen till valpkurs. Fick svar nyss om att det fanns en ledig plats på lördag.. Valpis är då 11v och 4 dagar.. Är...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Lillaloppan
·
Övr. Hund Nu har ju min (eventuella) valp inte ens fötts ännu, men om det blir en valp till mig måste det snabbt läras in att fåglarna rör man...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Visst avlar vi fram de hundar som lämpar sig för det vi vill använda dem till och visst tar vi bort mindre önskvärda egenskaper. Men vi...
Svar
19
· Visningar
1 203
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Tittade på DVDn välkommen valp som jag fick med mig av uppfödaren till min collie när vi hämtade honom. Där finns det ett avsnitt som...
2
Svar
25
· Visningar
11 174
Senast: Seabaz
·
L
Övr. Hund Är nyfiken på att höra vad ni har för krav på era 6 mån valpar, hur mkt har ni tränat med dem? Går de exemplariskt i koppel osv? Har...
2
Svar
21
· Visningar
6 511
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Kan ngn ge mig adressen till ngn bra webshop. Jag vill köpa spårlina, snitslar, och koner
Svar
5
· Visningar
1 499
Senast: gnomsan
·
M
Övr. Hund Min 5 åriga hund har helt plötsligt börjat bajsa inomhus. Det började nån vecka sen o det verkar som om han inte själv märker att det...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: J3O
·
A
Övr. Hund Jag tänkte starta en tråd för oss med blandrashundar, där vi kan tjöta lite om våra små guldklimpar, visa upp dom och prata lite hund i...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 724
Övr. Hund Fick höra igår att alla collie hundar inte tål Ivomec!! Det har jag aldrig hört förut! De är till och med så känsliga att de kan dö av...
Svar
3
· Visningar
1 990
Senast: angie82
·
E
Övr. Hund Våran hund har med jämna mellanrum dessa symptom: Han snorklar (iofs vanligt för just den här rasen, dessa bakåtvända nysningar, men...
Svar
10
· Visningar
1 506
Övr. Hund Såg på Landet runt, fråga mej inte varför jag tittade på det men, där pratade de om att det skulle bli koppeltvång i Malmö. Sedan sa de...
2
Svar
22
· Visningar
1 729
Senast: lizzie
·
Övr. Hund När ni badat/duschat era hundar låter ni dem självtorka eller "fönar" ni dem?
2 3
Svar
46
· Visningar
3 550
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Hund Ja som rubriken lyder. skulle behöva kolla upp lite hundar i norge men vet ju inte vart man ska söka o så. hoppas någon vänlig själ kan...
Svar
7
· Visningar
2 393
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Jack russel o dansk-svensk gårdshund?? Får hem en jack russel tik på söndag på 8 mån :love: :love: Vi har en dansk-svensk gårdshund i...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: Denver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp