Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Inga problem med höftlederna här inte ;) Hur det nu kan vara skönt att ligga som en groda på den magen :confused:
2
Svar
32
· Visningar
2 212
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Jag har varit ett engelsk bulldogg fan i snart 11 år, och har lyckas nästla mig in hos en uppfödare genom att känna hennes...
Svar
4
· Visningar
731
·
Övr. Hund Min hund, blanding, border colli, golden/flatcoat är lite mer än 11 månader, hon har inte löpt ännu, iaf 4 av hennes syskon (7 ungar...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: zappohontas
·
Övr. Hund Jag har ett dilemma, som jag känner att jag behöver lite hjälp med. Vill inte ta fel beslut men vill ändå min hunds bästa. Så till...
2
Svar
35
· Visningar
2 204
·
Övr. Hund vilket är en rimlig kostnad för dagisplats över dan eller pensionat på en vecka eller månad, med foderkostnad brevid, vill gärna ha lite...
Svar
16
· Visningar
2 081
Senast: Krasux
·
M
Övr. Hund min hund har fått flytta med mig ca 10 ggr hittills + att vi har varit inneboende lite här och var kortare perioder. tror ni att hunden...
Svar
3
· Visningar
1 565
Senast: Milosari
·
Övr. Hund idag när jag var på blomaffären fick jag ett samtal från min sambo; jag har varit i skogen o tagit bort finnspetsen.. o jag BLEV...
2
Svar
32
· Visningar
2 237
Senast: ako
·
C
Övr. Hund Tjabba, nu vill jag se alla era Golden retrivers :bump: Vore kul att jämföra färg och kraftighet tex. Har en tik själv på 6 år...
2
Svar
29
· Visningar
1 959
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Har äääntligen lyckats att få en BRA bild på valpis som jag bara måååste visa.:bump: :banana: Han växer ju så det knakar...
Svar
11
· Visningar
703
Senast: Spenna
·
Övr. Hund Detta är utklippt från min blogg, så det kan verka osamanhängande! Som en del av er minns funderade jag på att omplacera Lady, men...
Svar
4
· Visningar
885
Övr. Hund Har lite löst funderat på att skaffa ytterligare en hund, har ju två stycken dv.schnauzrar nu och vill ha en till att ställa ut då det...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Det som krokigt ska bli... Bilderna är knäppta med mobilen, därav kvaliteten :angel: Denna valpen åkte till Norge i går och...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 084
Senast: Alfakrulls
·
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Bansan
·
Övr. Hund Här kan man skriva ett litet minne till sin bortgågna hund.. bilder får självklart vara med.. Inga frågor,eller komentarer,(det tas...
Svar
14
· Visningar
1 856
Senast: replica
·
A
Övr. Hund Min syster har en Mallinois. Någon som har en Mallinois här mån tro? :D
Svar
9
· Visningar
968
Övr. Hund Avlöpte så här :D Ignorera min röst, den låter hemskt när jag är förkyld :o
Svar
18
· Visningar
1 182
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Var ute på en låång promenad på gärdena i förmiddags, och passade på att fota/filma lite när vi tog pauser i pulsandet. Så här kommer...
Svar
3
· Visningar
904
Övr. Hund Lilla cockerspanielflickan Tassa är nu 16.5 veckor gammal (född 2 okt). De sista två veckorna har det varit allt mindre uppskattat att...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: ako
·
Övr. Hund Min hunds mjäll är troligtvis seborré:cry: . Någon som har erfarenhet av detta problem??
Svar
10
· Visningar
3 185
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Finns det någon egentlig lag om att man måste rasta sin hund? Vad säger lagen om hundar som hålls i gård (utomhus) utan rastning 24...
Svar
3
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Unghästfasoner?

Omröstningar