Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund *hoppas jag stavade rätt =P kan någon berätta lite om hundrasen? någon som har en själv som kan berätta hur dom är, hellst.. eller...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: MinIan
·
Övr. Hund Såsmåningom blir det väl dags att skaffa ny hund (dock flera år framåt i tiden) och man går och tänker på "vilken ras kommer nästa hund...
2
Svar
28
· Visningar
3 400
Senast: Gecko
·
G
Övr. Hund :love: Har parat min Dansk/svenska gårdshund! Nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna att det blir valpar också! Har en tingad redan...
Svar
17
· Visningar
1 205
Senast: barajag...
·
Övr. Hund I dag var jag och pojkvännen iväg och hämtade våran nya familjemedlem. Låt mig presentera Felix!! Efter mycket om och men kom vi...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 958
Senast: flugskit
·
A
Övr. Hund Jag är lite i valet och kvalet, jag har aldrig haft täcke på mina hundar och vill gärna slippa det, men min nuvarande vovve är med mig i...
Svar
9
· Visningar
982
Senast: Brandgul
·
E
Övr. Hund Det fungerar så att jag börjar med ett önskemål om vilken sorts bild jag vill se (hundbilder), den som lägger in en bild som passar in...
Svar
19
· Visningar
1 493
Senast: Candino
·
Övr. Hund Va tycker ni om att ha skor på hundar? Inte för att de ska va gulligt för de tycker jag är hemskt. Men om man har en hund som fryser...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 779
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Iadg när jag och min familj var ute och gick mötte vi ett par med två hundar. Killen ledde en tax och tjejen ledde någon typ av spaniel...
Svar
11
· Visningar
1 098
Senast: Otter
·
N
Övr. Hund Finns de några koppel som är typ 2 m långa men har flera "handtag" än ett? typ 50 cm från knäppet så man har bättre grepp vid hundmöten...
2
Svar
27
· Visningar
2 214
Senast: Naggur
·
B
Övr. Hund Är det någon som vet vad för regler som gäller för jägare och dess hundar. Har ett återkommande problem med en Drever som varje helg...
Svar
15
· Visningar
2 309
Övr. Hund Våran lilla rottis vi köpte för några veckor sedan visar sig vara en liten buse med en egen vilja. Hon hoppar upp på bordet och snor...
2
Svar
31
· Visningar
2 204
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Jag har två hundar, en tik och en hanhund. Det var egentligen meningen att hanen skulle bo hos mina föräldrar, men han och deras andra...
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: Harvester
·
J
Övr. Hund Jag har aldrig varit med om en hund som har det och en bekant hade en disskution om det, så därför har jag lite frågor. Vad är...
Svar
8
· Visningar
1 322
Senast: smirk
·
Övr. Hund och allt har gått tillbaka till det normala igen :p Under Wilma´s värsta löpdagar så var Riggo bortlämnad till min dotter för att vara...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Denver
·
Övr. Hund Är man inte ganska söt? :D :love: http://s9.photobucket.com/albums/a64/lyckligajag/?action=view&current=P1010051.flv Kan för...
Svar
9
· Visningar
858
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Ja, vad kan er hund/hundar för trick? Den här lille gossen, Rocco, nu fem månader, kan hittills stanna när jag ber honom...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Figaaro
·
M
Övr. Hund är det dåligt för äldre hundar att gå mkt i trappor?
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Maytin
·
Övr. Hund Som slickar. Hur uppfattar ni det?? brist i uppfostran?? Tillgivenhet?? Undergivenhet?? Skulle vara väldigt intressant o få veta va...
Svar
17
· Visningar
1 125
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Äger en goldenhane som nu till sommaren blir 4 år. Redan då han var ganska lite fick han problem med sina öron, inflamation osv. Numera...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund När är det egentligen OK för en valp att gå i trappor?:crazy: Vår colliepojk på 12v ääälskar att hoppa i trappor.. När vi besökte min...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp