Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, tycker ni det är nån skillnad på dem? Jag menar, de är ju ganska identiska utseendemessigt, bara att Sheltien är mindre och...
Svar
7
· Visningar
4 122
Senast: Denver
·
Övr. Hund Nu har jag lovat att ta med min väns hund när jag åker till mitt landställe om ett par veckor, så han får komma ut på lite äventyr i...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Tambourine
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har ett par gånger funderat på om schäfern är en passande barnhund/familjehund efter allt man läser i tidningarna.. likaså...
Svar
18
· Visningar
5 478
Senast: LadySara
·
Övr. Hund om man har en hund med känslig mage, är det då bättre att koka märgbenen typ 10 min istället för att ge dom råa?
Svar
11
· Visningar
4 784
Senast: Denver
·
Övr. Hund från att gå från 9 plus till minus 23 på ca 2 veckor har inte alls varit bra för vovven... då han redan är så tunnpälsad...
Svar
14
· Visningar
1 151
Senast: Turali
·
P
Övr. Hund Om er hund t.ex. åker tåg, hur transporteras den? Har ni något speciell väska/bur eller har ni hunden bara i koppel? Lägger till: Är...
Svar
19
· Visningar
1 198
Senast: Ramona
·
A
Övr. Hund Förut så har ju Chihuahua och andra småttingar varit på topplistan av modét och sedan kom Jack Russeln och nu verkar det som om Grand...
Svar
18
· Visningar
1 274
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Här kommer bild på Ronja som kom som en överraskning för oss. Vi är glada att det bara blev en valp eftersom detta inte var planerat...
Svar
7
· Visningar
865
Övr. Hund Det här är första snön för min hund, hon tycker det är jätte-kul!
Svar
3
· Visningar
748
Övr. Hund Ni som håller på med uppfödning, skulle ni para en tik en tredje gång som första gången hon parades bara fick 1 valp som som dog efter...
Svar
14
· Visningar
994
Senast: Niste
·
Övr. Hund Ännu en tråd om hundkläder. Jag letar i vild förtvivlan efter overaller till mina hundar. Regnoveraller med foder,eller vinteroveraller...
2
Svar
36
· Visningar
2 875
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Går även under namnen Moskva dvärgterrier / Rysk Toy Terrier. Aldrig hört talas om rasen? Någon som har det?
Svar
6
· Visningar
1 877
Övr. Hund En kompis har just bokat valp från finland, men så fick hon höra att dom ska para med två olika hanar. :confused: Jag blev väldans...
2
Svar
26
· Visningar
2 655
Senast: Kicki_J
·
H
Övr. Hund Vi fick hem en tik igår, som ska omplaceras. Hon är 9 mån och löpte i nov/dec nångång enl förra ägaren. När hon kom igår så blev vår...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: hallontuss
·
L
Övr. Hund Vi har en snart 7 mån valp o har funderat lite över det här med dagis.. Jag har ingen personlig erfarenhet, tycker väl att det är ett...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: LAPTOP
·
A
Övr. Hund Jag har en 9-månaders jaktlabbe-tik som nyligen genomgått sitt första löp. Hon har från början varit en tuff liten tjej som inte varit...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Ja, hur kan man vara så här korkad?:rofl: :rofl: :rofl: http://www.youtube.com/watch?v=xHS0iqnQApU
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: pralin
·
Övr. Hund Våran gamle westie börja ta ut sin rätt så vi bestämde oss för att skaffa en hund till.. Då min 2 åriga papillon hane inte ska behöva...
2
Svar
22
· Visningar
1 737
Senast: Denver
·
K
Övr. Hund Efter en jättejobbig natt har tiken äntligen valpat på dygn 66-67. Halvdåliga veäkar i samband med att hon verkar trång kompliserade det...
Svar
12
· Visningar
1 659
Senast: pumah
·
Övr. Hund Här är min stövare i bustagen. Nu är hon snart 12 år men på bilderna är hon 11 år gammal. Hon har ätit hjärtmedicin i fyra-fem år och...
Svar
17
· Visningar
2 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp