Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tänkte skapa en födelsedagstråd för våra vänner. Börjar här med Hubbe 4 år idag. Grattis mattes älskling!:bump:
Svar
18
· Visningar
1 198
Senast: Svenson
·
N
Övr. Hund Söker efter flera med valpar/unghundar som man kan umgås lite o promenera osv så hunden våran får lite roligt han med. Finns väldigt...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Nozer
·
S
Övr. Hund Måste bara få lägga ut några bilder på våran vovve. Hon heter bella. Är född den 4 juni 2006. Vit älghunds tik. Och helt underbar...
Svar
12
· Visningar
872
Senast: skogsbo
·
Z
Övr. Hund Jag håller på och tittar på blocket.se efter en ny hund-helst en schäffer. Men jag blir nästan rädd när jag ser hur många blandningar...
Svar
4
· Visningar
903
Övr. Hund Min vovve fiser väldigt mycket trots att han bara får sin mat.. (royal canin) + han får råläderben ibland.. skrev en tråd förut om att...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Smulis
·
R
Övr. Hund Gud vad jag vill se den här och jag vet att jag kommer böla tröjjan dyngsur. Jag gråter till alla disney och djurfilmer:D (en film om...
2
Svar
25
· Visningar
2 318
Senast: Pyzen
·
N
Övr. Hund Ska skaffa en sele för att börja få valpen att lära sig skillnad mellan halsband o sele. Dvs att han ska dra när han har sele på sig...
Svar
8
· Visningar
2 290
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Ju mer jag läser och pratar med andra som har schäfer, dessto mer blir jag sugen på att skaffa en. Har varit inne på BC och aussie...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
18 112
Senast: Brandgul
·
K
Övr. Hund Hur ska man förklara för någon att det är direkt olämpligt att låta en så ung hund få valpar efter en tjuvparning i det första löpet hon...
Svar
14
· Visningar
2 450
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Min 11 månaders golden vill ligga och gnaga på sina täcken, madrasser och filtar (ja, jag har provat det mesta). Inte så att hon är...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Ja, som rubriken, vilket kommando är bäst befäst hos din hund? Finns det något som du till 100% vet att din hund alltid lyssnar på...
2
Svar
31
· Visningar
1 623
Senast: Kakis
·
N
Övr. Hund Som topic. Köpte idag en sele till lillkillen, så nu ska det börja tränas med tom pulka för att få honom att vänja sig. Ingen...
Svar
3
· Visningar
3 130
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ja, alltså ni som då i princip inte har ngt annat val än att gå ut med den/dem, dvs inte ni som bara kan släppa ut hundarna på...
2
Svar
22
· Visningar
2 937
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Varit ute och lekt med hunden i flera timmar idag, och självklart var Kameran med! ^_^ Vackra Unni Kommer du eller, matte?! Fina...
Svar
19
· Visningar
1 053
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Hei, og takk for sist. Jeg sendte noen bilder av Prins til en kjenning, og så fikk jeg dette tilbake fra han. Er han ikke flott ! Det...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Jag planerar för valpar och skulle då köpa boken Parning och valpning av Barbro Eklund (som jag fått rekomenderad av "min" uppfödare)...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: fruma
·
Övr. Hund Ja, vilka hundraser skulle ni absolut inte kunna tänka er att ha? Personligen skulle jag inte kunna tänka mig en Collie (fast jag är...
2
Svar
28
· Visningar
2 507
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Min lilla 8 månaders rottis har nu löpt klart. ca en vecka sedan. Men nu är spenarna svullna. Vad bör man tänka på. Har ni tipps på...
Svar
8
· Visningar
2 767
Senast: Maytin
·
Övr. Hund Av sundsvalls kommun att omplacera henne tycker jag.. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,984614,00.html
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Maytin
·
T
Övr. Hund Nu har jag och varit i Enköping och hämtat hem min lilla valpis, som ska kallas för Charlie:love: 70 mil hem hade vi och det gick bra...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 059
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp