Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ju lugnande medicin anpassad till just människor så varför man skulle vilja ta djurmedicin kan jag inte riktigt förstå.Fungerar plegicil på människor också?
Jag använder det när jag ska börja skritta hästarna vid hand efter boxvila. Effekten är ju väldigt bra, mina hästar studsar inte längre som idioter men är ändå superpigga. Därför blir jag nyfiken på effekten på människor.
För att man är beroende och letar motsvarande substanser. (Jag vill klargöra att jag inte anklagar Bregen för att vara beroende. )Det finns ju lugnande medicin anpassad till just människor så varför man skulle vilja ta djurmedicin kan jag inte riktigt förstå.
Nej acepromazin har setts ha mer biverkningar än nytta på människor varför det inte används. Lågt blodtryck, epilepsi, bland annat. Det skulle användas för schizofreni på 50-talet, men studierna som gjordes var inte lovande sett till biverkningarna.Fungerar plegicil på människor också?
Jag använder det när jag ska börja skritta hästarna vid hand efter boxvila. Effekten är ju väldigt bra, mina hästar studsar inte längre som idioter men är ändå superpigga. Därför blir jag nyfiken på effekten på människor.
Tack för ett bra svarNej acepromazin har setts ha mer biverkningar än nytta på människor varför det inte används. Lågt blodtryck, epilepsi, bland annat. Det skulle användas för schizofreni på 50-talet, men studierna som gjordes var inte lovande sett till biverkningarna.
Ja, det är ju inget man ska experimentera med själv. Men det är ju spännande hur de små små mängder aktiva substanser man ger i medicin kan ge stor effektÄr nog bäst att låta bli att äta djurmedicin.