Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har varit ett engelsk bulldogg fan i snart 11 år, och har lyckas nästla mig in hos en uppfödare genom att känna hennes...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Min hund, blanding, border colli, golden/flatcoat är lite mer än 11 månader, hon har inte löpt ännu, iaf 4 av hennes syskon (7 ungar...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: zappohontas
·
Övr. Hund Jag har ett dilemma, som jag känner att jag behöver lite hjälp med. Vill inte ta fel beslut men vill ändå min hunds bästa. Så till...
2
Svar
35
· Visningar
2 203
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund vilket är en rimlig kostnad för dagisplats över dan eller pensionat på en vecka eller månad, med foderkostnad brevid, vill gärna ha lite...
Svar
16
· Visningar
2 080
Senast: Krasux
·
M
Övr. Hund min hund har fått flytta med mig ca 10 ggr hittills + att vi har varit inneboende lite här och var kortare perioder. tror ni att hunden...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Milosari
·
Övr. Hund idag när jag var på blomaffären fick jag ett samtal från min sambo; jag har varit i skogen o tagit bort finnspetsen.. o jag BLEV...
2
Svar
32
· Visningar
2 233
Senast: ako
·
C
Övr. Hund Tjabba, nu vill jag se alla era Golden retrivers :bump: Vore kul att jämföra färg och kraftighet tex. Har en tik själv på 6 år...
2
Svar
29
· Visningar
1 958
Senast: Fragile
·
Övr. Hund Har äääntligen lyckats att få en BRA bild på valpis som jag bara måååste visa.:bump: :banana: Han växer ju så det knakar...
Svar
11
· Visningar
702
Senast: Spenna
·
Övr. Hund Detta är utklippt från min blogg, så det kan verka osamanhängande! Som en del av er minns funderade jag på att omplacera Lady, men...
Svar
4
· Visningar
883
Övr. Hund Har lite löst funderat på att skaffa ytterligare en hund, har ju två stycken dv.schnauzrar nu och vill ha en till att ställa ut då det...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Det som krokigt ska bli... Bilderna är knäppta med mobilen, därav kvaliteten :angel: Denna valpen åkte till Norge i går och...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 083
Senast: Alfakrulls
·
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Bansan
·
Övr. Hund Här kan man skriva ett litet minne till sin bortgågna hund.. bilder får självklart vara med.. Inga frågor,eller komentarer,(det tas...
Svar
14
· Visningar
1 855
Senast: replica
·
A
Övr. Hund Min syster har en Mallinois. Någon som har en Mallinois här mån tro? :D
Svar
9
· Visningar
967
Övr. Hund Avlöpte så här :D Ignorera min röst, den låter hemskt när jag är förkyld :o
Svar
18
· Visningar
1 181
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Var ute på en låång promenad på gärdena i förmiddags, och passade på att fota/filma lite när vi tog pauser i pulsandet. Så här kommer...
Svar
3
· Visningar
903
Övr. Hund Lilla cockerspanielflickan Tassa är nu 16.5 veckor gammal (född 2 okt). De sista två veckorna har det varit allt mindre uppskattat att...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: ako
·
Övr. Hund Min hunds mjäll är troligtvis seborré:cry: . Någon som har erfarenhet av detta problem??
Svar
10
· Visningar
3 176
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Finns det någon egentlig lag om att man måste rasta sin hund? Vad säger lagen om hundar som hålls i gård (utomhus) utan rastning 24...
Svar
3
· Visningar
643
E
Övr. Hund Ha någon av er varit med om att er hund ha blivit så besatt av en leksak, så att så fort du tar ifrån henne den så blir hon gnällig och...
Svar
11
· Visningar
1 669
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp