Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I dagsläget så veckopendlar jag med min hund, 13 år, till annan ort. Jag börjar fundera på hur jag ska göra när hon börjar bli gammal...
Svar
19
· Visningar
2 319
Senast: Philosophia
·
M
Övr. Hund nyss när jag kom in efter en promenad och skulle torka av tassarna så såg jag att det blödde lite från ena tassen sen efter att jag...
Svar
7
· Visningar
2 216
Senast: mimmipigg
·
K
Hundträning ... och apportering i lydnadsklass tre? Tacksam för tips!
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Kom hem nyss och möts av en hög i hallen. Vad högen bestod av är jag inte säker på, men iaf bajs, något som liknade kräk och även lite...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 133
Senast: Lazio
·
S
Övr. Hund Idag när jag var ute och gick med min cavaliertik Lacey hade jag henne lös en bit i skogen. Hon fick då syn på nåt och stack iväg och...
Svar
18
· Visningar
1 305
Övr. Hund I rätt bra form är hon dessutom :love: Klickbar bild, länk till film. Ber om ursäkt för den skumma bilden, men ids inte fixa...
2
Svar
20
· Visningar
2 167
Senast: Gnist
·
A
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra med min hund, STOR hanhund på ett år, (vit herdehund) han klarar inte av att se andra hundar på promenad...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 468
Senast: PIRU
·
R
Övr. Hund Har en vän (utan konto här) som skulle vilja ha lite råd och tips angående utställningar av er kloka bukare..:p Utställningen som...
Svar
12
· Visningar
1 041
Senast: reykurboy
·
M
Övr. Hund Jag har en labbevalp som precis idag fyller 6 månader. Vill börja ställa ut honom men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. Har...
Svar
1
· Visningar
650
Övr. Hund Den här frågan rör hundar som anses som enbart sällskapshundar! Vi säger att jag har en hane och min kompis har en tik. Båda hundarna...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Ylva86
·
Övr. Hund kl 20 ikväll är det ett program "husdjur under plastikkniven" tror jag det hette.... jag bävar redan... :crazy:
2
Svar
24
· Visningar
1 543
Senast: Seabaz
·
G
Övr. Hund Har äntligen bestämmt mej för en ras..det kommer bli en Flat:) Ska åka å kolla på valp på fredag. Spelar det roll om man väljer en...
Svar
6
· Visningar
782
Senast: Gilan
·
Övr. Hund Min lilla Samojed tik på 10 månader har lyckats få tag i ett Ipren paket, men som tur är bara lyckats gnaga sönder en Ipren tablett på...
Svar
12
· Visningar
3 713
Senast: Vagis
·
Övr. Hund Hur länge tog det innan ni skaffade er en till (låter dumt att säga ny) voffa efter, precis som rubriken lyder, ni förlorat er vän...
2
Svar
20
· Visningar
1 959
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Ja, hur kan man det??? Helt plötsligt rök alla mina pengar! Ska kastrera min hanhund eftersom jag inte ska...
Svar
14
· Visningar
1 285
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Vi har kört helt fast hunden och jag....jag blir bara irriterad för att hon hoppar upp så fort jag går ett steg ifrån henne och hon...
Svar
18
· Visningar
1 090
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Var bara tvungen att sätta in denna filmen. Hunden är helt otrolig:eek: http://www.kossan.se/en_mycket_begaavad_hund.htm
Svar
19
· Visningar
1 145
N
Övr. Hund Va och vaccinerade ena hunden igår. hon har alltid varit orolig och rädd hos veterinären och morrat åt den som håller på att pillar å...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Idag har jag för första gången stött på användandet av sådana. Fick en demonstration av ägaren. Han "varnade" hunden genom att...
Svar
19
· Visningar
1 712
Senast: nyponros
·
W
Övr. Hund Vill veta allt om rasen - läst en hel del, men vill gärna höra från er som lever med en greyhound hur de är... Är ett tag tills vi...
Svar
9
· Visningar
3 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp