Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund ja min tik är så konstig i löpet nu.. Förra löpet va hon alldeles för tidig.. Tror inte att det ens hann gå fyra månader mellan.. o...
Svar
11
· Visningar
976
Senast: Harvester
·
Övr. Hund Ja, jag har nyss införskaffat min tredje sheltie (hämtar den dock imorgon). Min första, 7 år, heter Yatzy ; Min andra, 6...
Svar
14
· Visningar
1 456
Senast: Mela99
·
Övr. Hund Vår 6-månaders valp (golden/labrador/gordonsetter/new foundland) har börjat uppvisa ett märkligt beteende. Eftersom han är rätt jobbig...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund kan man bli erbjuden ta över en elitklass hund bara sådär? Hur ofta har det inträffat egentligen? Låt oss anta att hunden är...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: Masse
·
J
Övr. Hund Pojkvännen har en Staffe (Apollo) på 5 år som han hade tillsammans med sitt Ex och hon är den som haft hunden mest eftersom han inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 963
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Ja ni såg titeln! :banana: Fram med era absolut bästa favorit bilder!! =) Jag börjar Dixie på Bordet: Västerbo Gardner...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 065
Senast: Nominous
·
B
Övr. Hund hejhej har en valp på 10 veckor.när vi är ute på tomten så tycker han om att tugga på pinnar o kvistar ifrån buskararn,har försökt tagi...
Svar
6
· Visningar
17 580
Senast: bernersennen tjalle
·
Z
Övr. Hund mer än ngt annat, men kan av ngt skäl inte ha det? :( Jag skulle så himla gärna vilja ha en egen hund. Men mamma vägrar totalt! :(...
Svar
7
· Visningar
752
Senast: mallan
·
B
Övr. Hund Min hund var ute i snön ock lekte ikväll.Tyvärr skadade han sin klo och började blöda. Men blödningen har slutat och jag har tvättat...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Morpan
·
Övr. Hund I lördags kom det en jakthund springades förbi vårat hus. Jag trodde först det var grannens hund, men när jag såg den för andra gången...
Svar
17
· Visningar
1 597
Senast: Lina_Fina
·
N
Övr. Hund Har lite problem med våran hund. Eller problem o problem.,...det går att leva med, men gärna ngt vi skulle vilja ha bort. Han är...
Svar
7
· Visningar
4 330
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Ja,jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu faktiskt...:confused: Så då tänkte jag höra med er om vad ni vet/tycker. Jag har ju en...
Svar
13
· Visningar
7 790
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Jag tror att jag får en hjärnblödning av det programmet... "Bjaa! Duktig! Kom då! Komsi! Neej, inte äta av korven, här är matte...
2
Svar
24
· Visningar
2 392
Senast: lakrits
·
B
Övr. Hund hejhej i onsdag hämntade jag min hund tjalle som e en berner sennehund imorrn e han 9 veckor vi bor i boden,ni som har en sennen skriv...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 085
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Lilla cockern Smilla fick tyvärr inte följa med på långpromenaden pga en skadad klo.:(
Svar
14
· Visningar
1 070
Senast: wtf
·
S
Övr. Hund Usch va jobbigt de ä me sjuka djur!! Min rottis-tik på 6 år har haft jättekonstiga symtom nu under en längre tid.. Borja me i...
Svar
9
· Visningar
983
Senast: stall_tarv
·
B
Övr. Hund hejhej min valp e 10 veckor han skäller dock bara när han vill ha nåt typ står jag i köker lagar mat skäller osv vill ha bort de vill ej...
Svar
11
· Visningar
1 102
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Är det någon mer än jag som ska dit och ställa? Kommer att ställa tidigt, ska in som nr. 16 i ring 7.
Svar
6
· Visningar
706
Senast: Gnist
·
Övr. Hund På söndag ska vi hämta en ny collie valp, en hane, som vi ska hämta från danmark:banana: Tuvärr vet jag inte hur jag lägger in bilder...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: Harvester
·
P
Övr. Hund Vore inte det en väldigt smart grej? Jo, det vore det för jag sitter och blir fruktansvärt valpsjuk när man sitter och tittar på alla...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp