Tänk att det aldrig

Sv: Tänk att det aldrig

Vilken söting!!!

Men han är rätt mörk......kommer han att bli så där mörk eller ljusnar han eftersom när han växer:confused:
 
Sv: Tänk att det aldrig

De ska ju vara mörka :p

Pappa
Stromboli2hemsidan.jpg


Mamma
cassandrahemsidan2.jpg
 
Sv: Tänk att det aldrig

Jo jo...det vet jag....är bara dålig på att beskriva vad jag menar :angel: jag tyckte att han såg lika mörk ut på skallen som på kroppen.......eller är det kanske en synvilla? :)
 
Sv: Tänk att det aldrig

Aha :idea:

Du menade det, jo det svarta på huvudet plockas bort längre fram, när han tappar valppälsen ;)

Stromboli 8 veckor

Valp2.jpg


Valp1.jpg


Här ser man att det börjar komma fram det bruna på öronen och lite svagt på huvudet på honom :)
 
Sv: Tänk att det aldrig

Se där..........misstänkte att det nog kunde ändras med tiden......... men man lär sig nått nytt varje dag :)

Ps. vilken söting han var som valp.......och sedan växte han upp och blev en snygging istället:D
 
Sv: Tänk att det aldrig

:rofl: Precis ;) Han hade det där lilla extra redan när han var 6 veckor. Det var det som gjorde att jag valde just honom :love:
 
Sv: Tänk att det aldrig

Nu är lilla månen 3 dagar och har ökat till hela 248 g i vikt :angel:

Cassandra är en toppenmamma och pysslar och donar med honom, som om hon aldrig gjort annat än att
ta hand om en valp :love:

Hon är tämligen vaktig gentemot de andra hundarna, men har inget mot att 5-åriga dottern (eller någon annan människa) kryper in och myser med henne och valpen en stund.. Då blir det pusskalas en liten stund, till dotterns stora förtjusning :D
 
Sv: Tänk att det aldrig

Åhhh. :love:

*funderar på hur jag ska kunna övertala sambon till att vi visst behöver en till hund* :angel:
 
Sv: Tänk att det aldrig

Just den här lille killen ska flytta till finland om 7½ vecka, det har varit bestämt sedan juli i fjol :p
 
Senast ändrad:
Sv: Tänk att det aldrig

Mne_1.jpg


Mne_mage_4_dagar_1.jpg


Mne_4_dagar_1.jpg


Han sprattlar omkring med en väldans frenesi, så han verkar bli en livlig kille :bump: Kan behövas med tanke på att han kommer att bo tillsammans med ett gäng laikor :angel:

Väldigt vältecknad är han i alla fall :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Rugge
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 397
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 574
Senast: fixi
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
612
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp