Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo jo...det vet jag....är bara dålig på att beskriva vad jag menar jag tyckte att han såg lika mörk ut på skallen som på kroppen.......eller är det kanske en synvilla?
Nu är lilla månen 3 dagar och har ökat till hela 248 g i vikt
Cassandra är en toppenmamma och pysslar och donar med honom, som om hon aldrig gjort annat än att
ta hand om en valp
Hon är tämligen vaktig gentemot de andra hundarna, men har inget mot att 5-åriga dottern (eller någon annan människa) kryper in och myser med henne och valpen en stund.. Då blir det pusskalas en liten stund, till dotterns stora förtjusning
Han sprattlar omkring med en väldans frenesi, så han verkar bli en livlig kille Kan behövas med tanke på att han kommer att bo tillsammans med ett gäng laikor
Hästmänniskan Jag har en kollega som bara skulle flytta hit tillfälligt från Stockholm för att få till en obligatoriska praktik.
Över 10 år senare bor...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.