Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Kom hem idag och fick mig en mindre rolig överrasning... Min favorit soffa är numera ett minne blott... All stoppning var utdragen, å nu...
Svar
13
· Visningar
2 985
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund En fråga, var inne på hunddata och kikade runt och på en hund stod det: UKL: 0 Rapporteringskod: A Vad betyder detta?
Svar
9
· Visningar
1 122
Senast: Gnist
·
N
Övr. Hund Hunden har passerat 7månader nu, o rumsrenheten sitter klockrent. Inte hänt ngn olycka alls på åtskilliga månader nu. Dock är vi...
Svar
8
· Visningar
6 577
Senast: Nozer
·
N
Övr. Hund Sett lite här o var att det finns ngn anti stöld sele som man kan använda. Ngn stålvire i den o sen hänglås. Lite nyfiken om ngn...
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Nu idag fick min underbara livsgnista hjärtmedicin :cry: Hur är det med prognosen för sådant?? Vet kunde inte riktigt säga om det var...
Svar
8
· Visningar
2 033
Senast: Morpan
·
Övr. Hund Igår så fick min ena hund en stöt av hagstaketet. Hon började yla och sprang upp till oss. Jag gick efter henne och fann henne sitta...
2
Svar
27
· Visningar
14 100
Senast: Tora
·
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Otter
·
Övr. Hund Dagen kan inte ha börjat något hemskare än på detta vis. Vänta på mig där, där på andra sidan tills vi möts igen :cry: Vila i frid...
Svar
18
· Visningar
1 555
Senast: sammi
·
N
Hundträning Som topic. Skulle gärna få in lite saker som skall, morrande etc på kommando. Men vet inte för fem öre hur man skall gå till väga...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 024
Senast: PIRU
·
N
Övr. Hund Ja, då har vi fått besked då om att vi finns med på intresselistan över en kull rottisvalpar, ska komma i mars :) Så nu gäller det bara...
Svar
9
· Visningar
744
Senast: nässla
·
Övr. Hund Vaddå "måste"? :cool: Okey,ska nog ta det från början,satt nu och surfade runt på nätet lite,mest för skojs skull,kollade på olika...
2
Svar
34
· Visningar
2 575
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Var bara tvungen att berätta att jag av misstag kallat min hund för Stromboli TRE gånger idag!? :crazy: :cool:
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: YorkWann
·
P
Övr. Hund Här sitter man, valpsjukare än någonsin, så kommer det ett mail som säger att det finns två valpar kvar om jag skulle vara intresserad...
Svar
13
· Visningar
1 226
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag håller allvarligt på att avlida!! Hur klara ni andra er med både tik o hane?? Min hane är knäpp!! Nu när tiken löper så klarar...
Svar
8
· Visningar
986
Senast: Minerva
·
P
Övr. Hund Hej på er alla!! Sitter här hemma med min flatcoated retrievertik som blev knäopererad på onsdagen. Allting har gått bra såhär långt...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: plymen
·
Övr. Hund När kan man tidigast göra det ? Pris på en höft och armbågs röntgen i dag.
Svar
7
· Visningar
1 247
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Min Lilla kille fyller 6 år på alla hjärtans dag. Nu är det ju så att jag har lite problem med att komma på vad jag ska göra för...
Svar
7
· Visningar
1 628
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kan bli en mycket intressant dag här i ödeskogen :angel: Jag har nyss upptäckt att det kommer att köra ihop sig rejält på hundfronten...
Svar
17
· Visningar
1 267
Senast: Dorro
·
M
Övr. Hund Hej, jag ska iväg till Tyskland i en månad för att praktisera och har funderat kring det här med att importera en hund lagligt, det...
2
Svar
23
· Visningar
2 071
Senast: Grana
·
Övr. Hund På söndag ska vi hämta en ny collie valp, en hane, som vi ska hämta från danmark:banana: Tuvärr vet jag inte hur jag lägger in bilder...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp