namnbyte??

Sv: namnbyte??

Vem e PIRU? eftersom ni verkar ha sån koll på att han e inne så mycket å bråkar med folk...
 
Sv: namnbyte??

PIRU, är jätte trevlig, står för de han tycker bara och kan en del :angel: okej mycket. :P
 
Sv: namnbyte??


Hetolix Kakariki, heter hon om man ska vara noga :cool:

Är det inte vackert så säg? :rofl:

Hon kallas ju dock för Tulla :love:

Tulla_huvud_2.jpg


Passar mycket bättre till den lilla sötingen, tycker jag i alla fall :D
 
Sv: namnbyte??

Konstig tråd...
Ni blir sura och störda på PIRU sen när man frågar vem det är som alla blir så snea på då e han jätte bra ? Är det någon som träffat människan och känner honom eller spyr ni bara galla om folk?"!:cool:
 
Sv: namnbyte??

Jo, både hunden och namnet var jättevackert :D Men jag läste "hara-kiri" först. :o
 
Sv: namnbyte??

Vadå spyr galla? Det är ett diskussionsforum och PIRU är väl en av alla med åsikter, åsikter är ju som kännt olika och kan då leda till tjaffs... Thats it, ingen spyr galla över PIRU. Och fråga Mitrolle hur han är IRL (eller har jag helt fel :crazy: )

//E
 
Sv: namnbyte??

Jag har inte blivit vare sig sur eller störd på PIRU och för den delen är han helt kapabel att svara för sig själv :devil:
 
Sv: namnbyte??

Nä det är säkert inget fel på honom IRL.. säkert inte annars heller.. Är väl bara jag som är väldigt lättirriterad :angel: o en typisk prata först tänka sen :crazy:
Nä han har väl bra sidor han med :p Precis som jag har dåliga dagar o dåliga sidor :p
 
Sv: namnbyte??

Vadå spyr galla? Det är ett diskussionsforum och PIRU är väl en av alla med åsikter, åsikter är ju som kännt olika och kan då leda till tjaffs... Thats it, ingen spyr galla över PIRU. Och fråga Mitrolle hur han är IRL (eller har jag helt fel :crazy: )

//E

Han har iaf betydligt mycket mer humor än vad många här säkert tror ;)
 
Sv: namnbyte??

[Har inte hunnit läsa hela tråden, så svarar endast på inläggen som blev innan "piru tjafset" började]

Min hund heter Truck :smirk: Fult? Javisst, men det skiter jag fullständigt i, han är världens vackraste ändå.
Om man vill byta namn på sin hund så visst, hon har väll inte bett om några åsikter på det vad jag har sett, utan endast om det var möjligt!?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: namnbyte??

Fast det är ändå ett lite skumt namn på en liten pluttetik, tycker jag :p

Inte precs som att jag står ute på bron och ropar *Kakariki, kom hit* :D

Hon är mattes lilla Tulla :love:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 655
Senast: Fraegd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 486
Senast: Saeta
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 886
Övr. Hund Det problemet har dykt upp för mig och min hund och jag vet inte riktigt hur jag ska agera. Hunden är 3,5 år gammal, har varit sjukt...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: ch791022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp