Jag är så orolig!

Sv: Jag är så orolig!

Tack så hemskt mycket. Jag uppskattar verkligen allt stöd, det får mig att klara mig igenom detta! :cry:


Måste lägga in en till bild på honom, han är så fin:
6847664.jpg
 
Sv: Jag är så orolig!

Tack så hemskt mycket. Jag uppskattar verkligen allt stöd, det får mig att klara mig igenom detta! :cry:


Måste lägga in en till bild på honom, han är så fin:
6847664.jpg

Ja, han är verkligen hur fin och söt som hellst!

Hela den här tråden får mig att tänka tillbaka på när jag nästan forlorade min hund i förgiftning, hade vi inte åkt in med honom hade han inte funnits nu och bara det var hemskt (jag grät i tre dagar)
Kan nog inte ens föreställa mig hur det är att forlora sin bästa vän. :cry:
 
Sv: Jag är så orolig!

Nä, fy vad tråkigt :cry:
Hela jag ryser när jag läser vad som hänt. Känns som man kände Felix lite, eftersom man varit med i tråden från början.
Jag beklagar verkligen. Usch vad tråkigt :cry:
 
Sv: Jag är så orolig!

Den frågan har jag ställt mig så många gånger. Fast han dog ju av själva narkosen, men inflammationen gjorde honom väldigt dålig :(
 
Sv: Jag är så orolig!

Stackars dig, sitter på jobbet och läser med tårar i ögonen... Många och stora tröstkramar till dig
 
Sv: Jag är så orolig!

Jag vet hur det känns att förlora en kompis i förtid, vår Atlaz somnade in den 28 /12 :(

Kramar igen
 
Sv: Jag är så orolig!

Jag beklagar verkligen sorgen och sänder dig miljoner med tröstkramar. Han var en bedårande söt liten kille!
 
Sv: Jag är så orolig!

Beklagar verkligen er förlust... vet hur ont det gör att förlora sin vän... skickar massor av styrkekramar.
 
Sv: Jag är så orolig!

Stackare! Jag har följt tråden på avstånd och beklagar verkligen sorgen, det är alltid jobbigt att förlora en vän...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: Redfox
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: igbest
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp