Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan alla säger det samma..
Äter och dricker hunden och gör sina behov regelbundet så är det ingen fara med hunden.
Är han lös i magen? Alltså efter fefferonin (stavning???) kan han ju ha haft lite ont i magen och därför varit lite hängig..
Om han är 8 månader så växer han ju fortfarande och det kan vara växtvärk och så blir han lite trött för att det tar ju på krafterna att växa..
Men som sagt är han bra i magen (när han bajsar) och han äter och dricker som han ska så ska det inte vara någon fara..
Men är du jätte orolig så får du ju åka in med honom åtminstonde för din egen skull..
Jag tycker han ser helt normal ut i munnen, han är i alla fall inte superröd.
I natt spydde han en gång. Och kissade inne. Efter att jag gått och lagt mig har han spytt en till gång och alldeles precis spydde han ytterligare en gång. Killen ringde till veterinären och dom sa fortfarande att det inte var någon fara.
I morse kom han in i sovrummet. Ropade på honom för att han skulle komma till sängen, då kollar han åt ett helt annat håll. Precis som om han inte hör vars ljudet kommer ifrån