Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Jag röntgade min vovve förra veckan veterinären såg inga pålagringar men tyvärr löd skk:s granskning annorlunda. Vovven min fick...
Svar
15
· Visningar
5 102
Senast: Krasux
·
Övr. Hund ja va ska man säga, man blir aldrig chockad längre. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,992776,00.html
Svar
10
· Visningar
1 140
Senast: Boan
·
A
Övr. Hund Hej! Vilka utställningar har du tänkt att åka på i år?
2
Svar
31
· Visningar
2 025
Senast: persson
·
Övr. Hund Hej! Min Cavalier kliar sig i öronen. Vi gör rent öronen på honom med bomull och Epi-Otic. Jag brukar även knyta upp öronen över huvudet...
Svar
3
· Visningar
2 133
Senast: JustMe
·
Övr. Hund :devil: :devil: Jag har alltid skrytit så vitt och brett om min viltrena W, och det är hon. Men den jäkla nya kompisen till henne...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 981
Senast: villi
·
Övr. Hund Händer det något? Nää...Det verkar inte så! Det vore skönt att ta en liten tupplur.. Zzzzzzzzzzzzz...Slagen hjälte...
Svar
19
· Visningar
1 034
Senast: flugskit
·
Övr. Hund idag hände följande... min häst ville inte bli fångad, så jag smackade på henne bort från mig... hon travar iväg... sen kommer en...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Messy
·
F
Övr. Hund jag och min sambo har funderat länge och nu kommit fram till att vi vill skaffa en valp till våren:) till saken hör att vi redan har...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: frukostbulle
·
K
Övr. Hund Jag var ute med hunden i morse och han bajsade helt normalt, jättefina korvar o.s.v. En halvtimme senare började han springa rundor på...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Som ni flesta vet vid dethär laget så somnade min Atlaz in den 28/12-2006.. Jag som alltid haft hund och aldrig ( sedan bebisålder )...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 331
Senast: fjolltroll
·
P
Övr. Hund Är det positivt eller negativt? Har hört lite olika svar. Skulle vara intressant att höra vad ni tycker. I mitt fall är det en hund som...
Svar
11
· Visningar
2 175
Senast: tuaphua
·
J
Övr. Hund I går kväll så var jag i stallen då kom den ändra hästägaren dit med två hanhundar min tik trodde jag hade löpt klart hon har löpt i...
2
Svar
30
· Visningar
7 979
Senast: ako
·
F
Övr. Hund Jag har en blandrasvalp stövare/schabrador å undrar om någon har bra tips på hur man ska hunden att inte dra när han går i koppel??
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: fiaskurken
·
G
Övr. Hund Någon med erfarenhet av rasen? Har letat länge nu efter en ras som uppfyller mina önskemål...: liten modell, korthårig, gärna flera...
Svar
17
· Visningar
2 693
Senast: Tant Asta
·
G
Övr. Hund Vilken himla tur att Buke finns ibland och framförallt att dte finns så många bra människor här. 1. Hundmat? Jag kommer behöva vänja...
Svar
5
· Visningar
1 282
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund eventuellt kan mammas hund ha råkat ut för rävskabb, han gnager tydligen på frambenen och har allmänt risig päls (engelsk springer...
2
Svar
27
· Visningar
3 355
Senast: wtf
·
Övr. Hund ja det är vad jag har att välja på om jag ska ha med vovvan till medisen. I söndags så var hon utan sin vindoverall och det var inte...
Svar
10
· Visningar
953
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Minns ni att jag för två veckor sedan berättade att min pappas hund fick tas bort för en stor tumör på mjälten? Igår eftermiddag blev...
Svar
18
· Visningar
1 268
Senast: flugskit
·
J
Övr. Hund Jag undrar en sak, hur stora leksaker kan man egentligen köpa till en ganska liten valp? (jack russell) jag ska snart få en & då ska vi...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund är det någon här som kasterat en hane i östersund eller i sundsvall? bemötande? resultat? ungefär pris? gärna fler synpunkter om ni har!:)
Svar
16
· Visningar
3 374
Senast: barajag...
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp