Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min ettåriga tik löpte för ca 2½månadsen. Nu är hennes tuttar ganska stora och det har börjar komma vätska ur dom med. Det började...
Svar
6
· Visningar
6 660
Senast: Denise
·
Övr. Hund Min dotter satt och lekte med sin mobiltelefon och så satt vår ena hund, en chinese crested powder puff, uppe på ryggstödet på soffan...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Figaaro
·
H
Övr. Hund hur gör ni om det är någon som vill para sin hund med eran hane? som ej är utställd eller nåt, men har väldigt bra stam, hur mycket tar...
Svar
2
· Visningar
1 160
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nu skriver jag på uppdrag av en arbetskamrat. Hon driver ett slags jourhem för hundar, dvs polisen placerar omhändertagna hundar hos...
Svar
2
· Visningar
777
Övr. Hund Tiken kastrerades för en vecka sedan, såret såg jättefint ut tills igår då det kring de tre främre stygnen blev rött och irriterat och...
Svar
3
· Visningar
1 222
Senast: Harvester
·
Övr. Hund När våra kära hundar lämnar oss... Idag dog världens finaste Zoya, den hund jag har att tacka för allt i min uppfödning men även...
Svar
18
· Visningar
1 099
Senast: Emor
·
Övr. Hund Duger denna till att ställa upp på en länsmästerskapsutställning med? Nyfrissad och nyduschad är han fräsch som en... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 366
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Våran valp är värre än någon valp jag haft att göra med tidigare. Han är ca 6 månader.. Han blev rumsren efter mycket om och men... 2
Svar
29
· Visningar
2 441
Övr. Hund Lite här idag... Och kul har Strumpan det i snömassorna...
Svar
17
· Visningar
987
Senast: Grana
·
Övr. Hund Börjar bli allt mer intresserad av rasen Bracco Italiano. Tycker dom verkar vara en jättemysig hundras att ha. Om jag någon gång skulle...
Svar
12
· Visningar
4 455
C
Övr. Hund Hur gör ni för att få bort ögonvätska som färgat pälsen? Har köpt div. produkter med blir inte av med den där jäkla brunaktiga färgen...
Svar
7
· Visningar
1 444
Senast: Naggur
·
Övr. Hund ......åt Wilma som har börjat bajsa inne på nätterna?:devil: Hon är snart 8 år och har börjat nu den sista tiden med detta , Hon...
Svar
11
· Visningar
1 105
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Min svarta hund fäller väldigt och det ligger tussar med hår i hela huset. Hans favoritplats är en ljus matta i vårt arbetsrum och håren...
Svar
9
· Visningar
1 140
Senast: fiaskurken
·
S
Övr. Hund Våran 12.v Valp börjar redan dra i kopplet. :angel: Men ska man vänja dem vid att inte göra det redan nu? ;) Litet Inlägg, haha... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 247
Senast: Gnist
·
B
Övr. Hund hejsan har en valp på 12 veckor. Jag undrar vilken tid ni ger eran valp sista målet på kvällen. min får kl 7 på kvällen funkar bra.
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Min tik är nu 9 månader. Väger 37 kg 58 i manken 60 över rumpan. Är en snäll och go liten vovve Är mycket lydig. Kan sitta kvar...
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: TwiggyM
·
N
Övr. Hund Ni som kör draghundar i spann. Vilka kommandon använder ni för frammåt, stopp, höger & vänster? Är det bara höger, vänster osv. Eller...
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund Fader XXX ; ScHH111 KKl MH HD A AD UA Moder XXX ; BHP 1 MH HD B AD UA. UA betyder ju utan anmärkning, men vad är det som är ua...
Svar
9
· Visningar
6 516
Senast: MittNyaJag
·
Övr. Hund Har era hundar nithalsband? Visa isånnafall era hundar iklädda halsbanden! :p har ni andra fina halsband så får ni gärna visa dem.
Svar
3
· Visningar
984
Senast: attempt
·
Övr. Hund Ja tror jag föll för den här hundrasen när jag såg den i en annan tråd, men vill höra era erfarenheter utav rasen? Gärna bilder också =)... 2
Svar
23
· Visningar
2 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka