Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, som rubriken, vilken leksak leker din vovve helst med?:bump: Lowa bara älskar sin lilla lila boll från mcdonalds som hon fick av... 2
Svar
30
· Visningar
1 776
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund Jag försökte precis ge rå grisnjure till min hund och mina katter... alla ratade det.... normalt äter min hund max precis allt som... 2
Svar
23
· Visningar
8 363
Senast: Grana
·
Övr. Hund ... Ni som läst mína tidigare kastreringsbryderier förstår vad jag menar ;)... Springerkillen är numera kullös sedan i förmiddags...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: Minerva
·
P
Övr. Hund Ja, jag behöver skriva av mig lite. Har en god väninna som jag träffar rätt ofta. FAmiljen har X-antal barn. Trevlig familj, absolut...
Svar
5
· Visningar
889
Övr. Hund Hur tycker ni de är rent familjehundmässigt? (det ordet finns nog inte i den svenska ordlistan men :p) Jag vet att båda två behöver...
Svar
14
· Visningar
1 374
Senast: Pikina
·
Övr. Hund Blandras på pappret. Sägs vara schabrador, jag är mkt tveksam;) Schäfer kan vi ju enas om,vad tror ni om resten... 2
Svar
37
· Visningar
2 208
Senast: annso80
·
Övr. Hund Jag har många års erfarenhet av både bruks och jakthundar. Dock har det aldrig varit "rätt" raser för mig då mitt intresse inte är åt...
Svar
10
· Visningar
890
Senast: elkan
·
Övr. Hund Jag ska skriva ett arbete i Biologi B. Så jag tänkte ta någon sjukom som kan drabba hund. Har ni något tips? :bow:
Svar
5
· Visningar
1 855
Senast: Piraja
·
Övr. Hund Ja som frågan lyder , hur får jag in bilder i en tråd eller om jag skapar en tråd lär mej någon snälllaaaa!!!:bow: :bow:
Svar
4
· Visningar
791
Övr. Hund för att aldrig mer komma tillbaka. Nu när hans lidande är borta så har mitt bara börjat........ Jag öppnade mitt hjärta och lät...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Emor
·
Övr. Hund Det är rätt kul att leka med hundbilder :angel: Visa upp era omgjorda hundbilder :bump: :bump:
Svar
11
· Visningar
951
Senast: amarillo
·
Övr. Hund Någon mer som råkat ut för mjällighet och överproduktion av pigment hos golden eller andra raser? Min hund har med medicin och bad...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: saila
·
Övr. Hund Jag har funderat på att ta en hund på foder för senare köp. Men vill se hur den funkar med mina andra hundar först innan köpet. Är detta...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Har ett problem med vår treåriga Jack Russel hanne. När folk hälsar på honom så börjar han alltid att jucka på dem. Det spelar ingen...
Svar
13
· Visningar
4 510
Senast: liten82
·
G
Övr. Hund Min valp på 9 veckor började ganska snabbt efter att han kom till oss gå ner i vikt. Vi har nu ökat på maten och dom 2 sista dagarna nu...
Svar
7
· Visningar
736
Senast: Gilan
·
Övr. Hund Sitter redan nu och funderar på en hane till Leia som ska paras i höst/vinter. Jag vet vilka egenskaper jag vill ha: -lite mera skärpa...
Svar
9
· Visningar
951
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Har en beardis som har tappat all underull och också lite vanlig päls på ett område på ryggen. Trodde först att jag borstat bort...
Svar
11
· Visningar
2 412
Senast: tott
·
F
Övr. Hund :confused: Separerade för lite mer än en månad sedan o i detta virr varr gjorde jag valet att inte behålla min hund utan den fick...
Svar
10
· Visningar
1 187
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Var 17 kan man gå på det? Inte på bruksklubbarna i alla fall, vad det verkar. Någon som vet? Måste träna med yrvädret här på bilden...
Svar
8
· Visningar
1 326
Senast: Jozze
·
P
Övr. Hund Hej! Sitter här och spånar lite smått på hur jag ska göra med familjens (kanske främst mina) valpplaner. Det är så att vi har två... 2
Svar
24
· Visningar
1 998
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka