Vad har din hund för favvoleksak?

Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Våran vovve (som tyvärr inte finns längre) älskade sin tennisboll. Hon brukade plocka upp den och sen slänga iväg den och springa ifatt den igen. Annars var det mjuka innetofflor som gällde. (och vantar)
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Min ena hund har en massa olika leksaker. Hon demolerar en del av dem väldigt fort. Men nu har vi kommit på vilka som går sönder och vilka som brukar hålla ett tag iaf.
Men hennes absoluta favorit är nog en röd gummileksak i form av en fågel. Hon har ärvt den från mina förra hundar, den enda hon fick ärva. Den är asgammal och piper inte ens längre. Men hon bär runt på den allt som oftast.

Den andra tiken har en gummihöna som piper, sån som ser ut som en död och plockad höna. Hennes leksaker måste helst vara avlånga så man kan hålla den i handen och slå den från sida till sida genom att vricka handen snabbt. Då kommer något ljus som gör henne skvatt galen. Hon är annars en ganska lat liten kvinna. Men när Hönapöna duker upp blir hon vansinnig av glädje.
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Trulle älskar också rep (ett tjockt färgglatt med knutar på sidorna, har tyvärr ingen bild) :rofl:
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Tova älskar en liten pälsig "kudde" som piper. Hon har precis listat ut hur man får den att pipa.. :eek: Det är inte "långvariga" pip, utan bara början på pipet, om och om igen. HELA TIDEN ! :smirk:

Sen äslakr hon Fotbollen som vi har därute.. den är Sörre än henne men på den och bita ska hon allt.. :rofl:

Hon älskar också såklart sitt tuggben!! Hon kan inte vara ifrån det när hon ska sova. ;)

7252165.jpg


7252163.jpg
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

kl

Toscas favoritleksak är en gammal diskborste :angel:. Och naturligtvis alla strumpor och vantar som ligger på golvet, och ligger det inga där kan man ju alltid gå och stjäla en eller två i sovrummen ;)
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

han har två favvosaker! en sån där rätt så stor blågrålila katt som piper,är jättetjock latex,och han har försökt att mörda den,men inte lyckas än!:bump: annars brukar hans pipisar gå sönder efter 5 minuter!


sen fick han en höna från hööks i tyg nu när jag beställde lite grejer därifrån som han bara älskar,fasst den är mer som en "snuttetrasa" åt han,han vill ha den i sin säng när han ska sova! :rofl:
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Det gör min också. Hon förstör aldrig leksaker, förutom tennisbollar som ska renskalas från grönt ludd....
 
Sv: Vad har din hund för favvoleksak?

Jag skulle vara glad om jag kunde hitta NÅGOT som intresserar min fisförnäma dam...
Ingenting duger åt henne.
Eller jo, tärningar med godis i, men dem tömmer hon på 2 sekunder...
Om jag tar något med godis i som är svårare att få ur något från så tröttnar hon fort.:smirk:

Någon som har tips på vad man kan hitta på åt en salukidam?:confused:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 008
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Jag har börjat ge Monster kosttillskott, främst B-vitamin. Jag tycker mig ha märkt positiva effekter av det(*) och vill gärna fortsätta...
2
Svar
35
· Visningar
2 853
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart...
2
Svar
24
· Visningar
11 616
Senast: vallhund
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 119
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp