Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu börjar det hända lite saker och ting här med lilla fröken :D Visst är hon duktig för att vara 12 veckor, och attityden kan man ju...
Svar
15
· Visningar
994
Senast: Gnist
·
N
Övr. Hund ^Se topic. Vart hittar man sådana? Letat runt lite o den enda jag hittade kostade 420:- vilket är liiiiite för dyrt för min smak...
Svar
5
· Visningar
2 077
Senast: linafina
·
Övr. Hund Är det någon i Stockholmstrakten som har en hundkärra att dra hund i? Alltså inte en som en hund ska dra! Modell lite större hund...
Svar
9
· Visningar
2 039
Senast: Sleepy
·
S
Övr. Hund Hej, tänkte att vi kunde öppna en tråd för våra älskade retriever vovvar. Träning, lek och allvar... Hur jobbar ni med era hundar...
Svar
10
· Visningar
1 311
Senast: plymen
·
B
Övr. Hund Blir hunden som du uppfostrar eller blir den som den är i sitt DNA? och blir det då 75% av tiken och 25% av hannen? Jag tror det handlar...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 053
Senast: Armani__
·
K
Övr. Hund Äntligen ligger snön och kylan är här. Hundarna och vi stortrivs! Slädturer varje dag och valparna växer så det knakar. Ordningen är...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: Gnist
·
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Red_Chili
·
M
Övr. Hund jag har en schäfer som är 14 år, har haft henne sedan hon var 7 veckor. På sista tiden har hon börjat att bli lite svag i sina bakben...
Svar
7
· Visningar
2 893
Senast: Biztro
·
Övr. Hund min vovve är beteckningen på en 100%-ig olyckskorp! när hon var 2 månader hoppade en stor vuxen hund på henne så hon stukade vänster...
Svar
16
· Visningar
1 634
Senast: Thelma
·
Övr. Hund I går eftermiddags när jag hade varit ute och gått med Lassie (bordercollie/collie, snart 9 år) i ca 1,5 timme så hoppade vi in i bilen...
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: Boan
·
Övr. Hund Våran veterinär drunknade! :( Känns helt overkligt, jag var där för knappt två veckor sen, och har även gjort min praktik där...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: Annielee
·
S
Övr. Hund Hur gör ni för att avbryta lek mellan er själv och eran hund?
2
Svar
21
· Visningar
3 964
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Det har ju varit en hel del turer med vår tik som fick valp 14/1. Efter en vecka fick hon juverinflamation och behandlades med...
Svar
3
· Visningar
783
Övr. Hund Möttes av hund som droppade rött klet från snoppen i lördagskväll. Det droppade rätt rejält men det avtog igår, och idag har jag inte...
Svar
9
· Visningar
3 558
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Ni som nyligen vaccinerat eller försäkrat en hund? Vad kostar det på ett ungefär att grundvaccinera en hund vaplsjuka etc? Den ska ha...
Svar
10
· Visningar
3 491
Senast: Gnist
·
Övr. Hund http://sydsvenskan.se/skane/kavlinge/article217049.ece Såg den här artikeln.. Litet sorgligt faktiskt. Men kanske en sista ut...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: KungTulle
·
D
Övr. Hund Jag har en liten fundering över att bada min hund, eftersom hon e lite smutsig :D Grejen är den att vårat hundschampo är borta :crazy...
Svar
15
· Visningar
6 862
Senast: Ammon
·
Övr. Hund Hur löser ni det? Tar ni med er hunden och vad har ni för jobb då?
Svar
5
· Visningar
862
Senast: falukorw
·
L
Övr. Hund Har en labbe på snart 7 år som aldrig har varit kräsen och äter det allra mesta med stor aptit :angel: Var i väg i helgen och kom...
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Jag fick ett brev från Jordbruksverket idag, med papper angående Emils registrering. Jag har nu lite frågor om vad de menar med vise...
Svar
6
· Visningar
1 019
Senast: Atomiic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp