Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Täcker försäkringen en allergi utredning? Tacksam för svar!
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Jolanta
·
F
Övr. Hund Har säkerligen pratat om deta innan men HALLÅ SVENSKA FOLKET! Jag kan väl säga att jag vad jag vet inte såå poppis här på Buke pg av...
Svar
8
· Visningar
1 429
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Någonsin blir som planerat :eek: :eek: :eek: Precis som för den förra, så blev det några dagar tidigare än vad det var...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 981
Senast: Tie
·
Z
Övr. Hund Hur kan någon vettig människa och hundvän köpa en insmugglad valp, typ chihuahua. Kommer hit under vidriga förhållanden. Många bär på...
Svar
5
· Visningar
916
Övr. Hund Släng in bilder på era :love: bullterriers mini å vanliga. Skriv gärna om dem humör mm. Vill så gärna ha en, så en dos med bilder är...
Svar
13
· Visningar
1 502
Senast: Miiip
·
Övr. Hund 1) Att hunden inte är avlivad 2) Att hon tydligen litar så mycket på hunden att hon törs ha den kvar...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 099
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Mina föräldrars Jack Russelltik om snart ett år har börjat mumsa på kattbajs ur kissarnas lådor. Ute letar hon som tokig efter harbajs...
Svar
16
· Visningar
7 337
Senast: Morpan
·
Z
Övr. Hund Finns det fler som är barnsligt förtjust i dvärghundar? Såg för ett tag sen en korsning mellan papillon och lhasa apso. Det var det...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Minerva
·
L
Övr. Hund Har en relativit nyoprererad hund som måste ha tratt tills allt är läkt.. Han har haft tratten på i drygt en vecka och börjar bli...
Svar
7
· Visningar
2 212
Senast: fjutten
·
Övr. Hund ....och ni skall ha hunden med er i bilen? Sätter ni hunden direkt i en kall bil ,har ni med er en varm filt ut till dom eller varmkör...
14 15 16
Svar
302
· Visningar
17 607
Senast: Tora
·
Övr. Hund Våran hund har extremt känslig hud/päls så han kan inte äta de vanliga torrfodren som går att köpa. Förr köpte vi alltid något som hette...
Svar
10
· Visningar
1 482
Senast: corno79
·
Övr. Hund Har ni opererat hund för det? Hur gick det? Igår fick jag beskedet att han även har ostechondros i hasen. Vetten sa att leden är...
Svar
12
· Visningar
2 429
Senast: citron
·
B
Övr. Hund min hund (pudel, 9½ år) har under 1½ veckas tid inte velat hoppa ner från sängen, började ge glucosamin för en vecka sen och har känt...
Svar
12
· Visningar
6 026
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Som några vet har jag en vuxen hane (sex år) och en tikvalp (fyra och en halv månad). Minst en av dem skulle kastreras, bestämdes från...
Svar
10
· Visningar
1 342
Senast: plymen
·
H
Övr. Hund Hej :D Jag undrar om ni har lust att lägga in några söta bilder på era Chinese crested voffar (A) Här Är Ozzy Min Älskade Puff :D...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Minerva
·
P
Övr. Hund Åh, jag blir tokig! Varför finns inte bara den perfekta rasen? Kan inte någon skafffa fram den som passar mina behov perfekt och som är...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 223
T
Övr. Hund Jag har ju en liten Cavalierhane (17.v) som jag tänkte visa lite bilder och skriva lite fakta om. så alla som har cavalierer får lägga...
Svar
16
· Visningar
1 503
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag börjar faktiskt tro det. Hastigt och lustigt kom jag och min träningskompis på att vi ska åka och tävla agility 18 mil bort, nu på...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Vad ligger ungefär priset på för att operera bort livmodern på tik (OHE-operation)? Jag vet att det skiljer sig mellan olika kliniker...
2
Svar
23
· Visningar
15 241
E
Övr. Hund passar en bur storlek 60x40x39 cm till en jack rusell på 38cm i manke kvadratisk byggd??
Svar
1
· Visningar
1 873
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp