Unik blandras !?

Sv: Unik blandras !?

men förstå att det disskuteras den finaste blandrashunden. kan ju vart en man sett på stan elle nåt! det handlar ju inte om aveln - utan om ett vackert ansikte man sett på håll...
 
Sv: Unik blandras !?

*kl*

Min hund är inte alls unik på något sätt.
Hon är en blandras med Schäfer & några raser till som inte är riktigt fastställda.

Men hon är vacker i alla fall!

Här är hon, Fia, 10 år gammal.
intro.jpg

Den hunden tycker jag ruktigt mycket om; Underbar bild!
 
Sv: Unik blandras !?

Sorry att jag inte skrev tik :angel:
Hade ingen aning om att det stavades Pitbull, har bara sett med två t:crazy:
 
Sv: Unik blandras !?

Tack så mycket :)
Jag tycker också att hon är vacker :love:
Har just den där bilden förstorad och upphängd på väggen här hemma! Tycker att det är fin!:D
 
Sv: Unik blandras !?

han är cirkus 52 cm i manken,så han har väll boxerns höjd..
kommer antagligen bilder i kväll,ska laga ungstekt falukorv och potatis först! mumma! :d
 
Sv: Unik blandras !?

Sorry men vi har INTE avlat fram dessa valpar !!!! De är alla 13 st omplaceringshundar.... Så denna tik vi köpte vet vi inte mycket om men hon är go o hon har fått ett fint hem på landet. (Det är inte alltid lätt med omplaceringshundar eller valpar) Ville bara höra om någon har en liknande blandras....
 
Sv: Unik blandras !?

Din hund ser jättemysig ut !!!! Jag kan ej lägga ut bilder har ej bredband!!
 
Sv: Unik blandras !?

men det borde gå att lägga ut bilder ändå? mitt bredband är mycket långsammare än de flesta ADSL-anslutningar och det funkar för mig? gå in på en bildsida, t ex www.photobucket.com och ladda ner bilderna där. sedan kan du länka till den sidan eller lägga upp bilderna direkt i inlägget.
 
Sv: Unik blandras !?

för tredje gången, ja, man KAN, men man GÖR det inte. man kan kalla ett sto för hona, en hingst/vallack för hane, men man GÖR det inte.
 
Sv: Unik blandras !?

Jag har sett den här hunden i flera trådar och jag tycker den är såå charmig:love: !

Om jag fick önska ett utseende på min hund så skulle den mycket väl kunna se ut som din.

Hur är den till temperamentet? Kräver mycket aktivering? Lättlärd?
 
Sv: Unik blandras !?

har precis fått hem en omplacering på prov....Alaskan Malamute/Pointer/Greyhound,,,,Lite extrem blandning eller finns det fler såna!!???
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp