Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Hur gör ni med era långhåriga hundar nu på vintern med all snö som fastnar i pälsen? Det är min första vinter med min spanieltik och...
Svar
11
· Visningar
2 554
Senast: Sony
·
Övr. Hund Jag är så arg så jag bara skakar.... och gråten är nära!!! :cry: Vi har en schäfer som är en omplaceringshund och allt har funkat...
2
Svar
36
· Visningar
2 616
Senast: Websters girl
·
Övr. Hund Kan någon hjälpa mej.. hur gör jag för att söka en hund i centrala hundregistret. Kan jag som privat person göra de eller måste jag ha...
Svar
3
· Visningar
2 674
Senast: Gnist
·
K
Övr. Hund Vi har två hundar, en är min och en är hans. Jag har problem med ledarskap kanske. Hon är galen i stora lastbil med grävmaskin...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Kissy
·
Övr. Hund Har blivit nyfiken på rasen, har bara haft stora hundar innan men fick in en ägare med dp i koppel in i affären där jag jobbar & den var...
Svar
3
· Visningar
3 866
Senast: Lenis
·
B
Övr. Hund Hejsan har en valp på 11 veckor. Nu är de så här att jag bor i hus, mitt emot oss bor en familj på, två barn en flicka på 11 år o en...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: Harvester
·
Övr. Hund Nu ringde min mor ang. Ronja som är 4 veckor. De började ge henne lite uppblött valpfoder förra veckan och nu har Ronja fått lite lös...
Svar
11
· Visningar
1 177
Senast: Harvester
·
N
Övr. Hund Till sommaren ska killen få börja dra lite mer seriöst. Då med ngn av oss på sparkcykel bakom. DEn här vintern blir det bara tärning med...
Svar
4
· Visningar
2 934
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Hej! Vi fick lov att avliva vår Berner Sennenhund Ceazar i förrgår :cry: . Han har varit allmänt trött och har haft svårt att ställa...
Svar
13
· Visningar
1 451
Senast: Fengur
·
Övr. Hund Våran vovve har varit jättehängig dom senaste tre dagarna. Det började lite smått tidigare i veckan, fast ingenting man tänkte på så...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
11 149
Senast: nidron
·
E
Övr. Hund Nu alla hundkunniga bukefalister behöver jag lite hjälp! Hur stor flygbur behöver en 8v GD valp? Vet ni om det finns nån flygbur...
2
Svar
20
· Visningar
2 410
Senast: elezdam
·
F
Övr. Hund Hittade en anan kul fotolek för hästbilder men tänkte starta en för hundar oxå. Den går till så att jag frågar efter en bild och den...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 707
Senast: Ambra
·
P
Övr. Hund Är det någon mer än jag här som pga omständigheterna har blivit tvungen att omplacera sin ögonsten. I mitt fall kund vi inte ha kvar...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Emor
·
Övr. Hund Jag är dagmatte åt en Rottis på 1 1/2 år. har bara haft honom hemma några gånger. Men nu är de ju så att han går å skvätter överallt...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Det känns som att jag köper hund hela tiden;) För ett år sedan var jag hundlös, nu har jag två! Och planerar redan för den tredje...
Svar
4
· Visningar
872
Övr. Hund På Malmö Int. alltså. Själv ska jag dit på söndagen och ställa min 9 mån Phaléne flicka. :love: Ska några fler bukevovvar dit?? Hade...
Svar
9
· Visningar
815
Senast: jappisen
·
Övr. Hund På Alla Hjärtans Dag! :love: Mitt lilla hjärtegryn :D Klart han fick tårta med :D Är han inte söt? ;) Men Matte!! jag vill...
2
Svar
20
· Visningar
1 560
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Nån som har det här? Kan ni inte lägga ut bilder och berätta lite om dem?
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: nyponros
·
S
Övr. Hund Är det någon som vet var man kan köpa vildsvinsskydd till hundar? Det ska vara som någon slags väst. Ca pris? Är de bra?
Svar
1
· Visningar
1 418
Senast: Gulddroppe
·
Övr. Hund Min tik har på flera tassar fått sprickor i huden under tassarna. Inte i trampdynorna, eller i direkt anslutning till dem, utan i huden...
Svar
5
· Visningar
4 074
Senast: Dorro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp