Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Terriern sover uppe hos dottern.. Taxdamerna sover i soffan.. Och unge herr tax sover i köket.
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

kl

Min vovvling somnar i min famn, tätt intill, medan jag pussar försiktigt på överläppen o smeker de lena öronen... :love: :p
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

SÄNGEN :love: Ibland iaf ... Hanen gör det.. Tiken ligger oftast på sin lilla bädd o sussar där.
NU på senaste tiden har dock tiken legat i lillebrors rum o hanen inne hos mig. Först pga löp o nu pga kastrering så tiken inte ska tvätta han ^^
Men det är för mysigt när de sover i sängen =)
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Vovven sover alltid på golvet vid min säng....
Hade gärna velat ha henne i sängen men hon klarar inte av det pga värmen (Samojed) men golvet är skönt och svalkande så hon sover anntingen precis nedanför eller vid TV-bänken!!

;) ;)
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Mina hundar sover nog mest i soffan och på golvet, då dom är rätt stora.
Har också korgar som dom ligger i men aldrig i sängen..
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Min sover i sin bädd nedanför sängen men på morgonen när vi vakna kommer han upp och gosar så vi båda vaknar till ordentligt:bump: :banana:
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

I sängen. Under täcket oftast. Har hon gjort sen hon var liten, jag orkade inte med hennes gnällande så jag lyfte upp henne i sängen och då sov hon. Hon är ganska stor nu men vi får plats. Jag får skylla mig själv. :D

Förra vovvan sov också i sängen men hon tyckte det var för varmt på somrarna så då sov hon under sängen eller mot dörren med huvudet riktat mot mig så att hon hade koll så jag inte försvann.
Hon skulle alltid sova i min famn i sängen, om jag inte hade armarna om henne så kröp hon upp mellan dom. :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

i sängen, under täcket så han inte fryser ;)
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

i soffa eller filtar som jag har utplacerade på golvet samt en kudde som tiken älskar och ligga på .. men inte i min säng
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

mina hundar sover i stora burar,då dom inte kan vara lösa utan uppsikt (om man vil ha sitt hus kvar:crazy: ),men dom trivs med det,dom går alltid in självmant och när dom sover på dagarna så går dom in i burarna och sover.
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

De sover var de vill.

En del i sovrummet, i princip aldrig i sängen. En del i köket, en del i hallen, en del inne på toan och en del uppe i hallen eller inne hos någon av de 2 större barnen.

Valparna sover oftast i sin dörrlösa bur i köket och terrierna kryper gärna in i en öppen bur, de med, för att få lugn och sovro.

De mer påpälsade hundarna sover gärna vid ytterdörren, altandörren eller inne på golvet i duschen :D
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

De sover i sina egna sängar i köket. Gammelhunden VILL inte sova i vår säng, har försökt övertala honom... Min stora GD-tjej ÄÄÄÄLSKAR att sova i sängen o det får hon när min karl är utomlands:love: . (Han är allergisk).
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Med de 3 valparna, så är det i skrivande stund 12 stycken hemmavarande hundar :D
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

HA! Det ska jag minsann säga till min karl! Jag vill ha en till GD-flicka, men han tycker det räcker...:mad:
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Skulle inte alla kunna skriva vad dom har för sorts hund/ras, skulle va kul och höra hur många stora hundar som sover i sängen. Själv har jag min dobermann i sängen =) Helst sover han mellan mig och min sambo med huvudet på en kudde, eller under täcket =)
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Mina hundar får aldrig vara i sängen. Är uppväxt med hundhår i sängkläderna och njuter nu av att ha det helt rent där jag skall sova :)

Mina båda grabbar ligger i sina biabäddar, på mattan eller isoffan om det hundvänliga överdraget är på...
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Min är en schäfer-rottis-kille. Han har halva dblsängen till sitt förfogande; med kudde o täcke, givetvis. Vi tycker om att vara nääära varann... :love: :p
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

HA! Det ska jag minsann säga till min karl! Jag vill ha en till GD-flicka, men han tycker det räcker...:mad:

:rofl: :rofl:

Jo, jag brukar användas som skräckexempel, när någon har en karl som är motsträvig till en hund till :devil: :rofl: :D
 
Sv: Var sover din/dina hund/hundar på natten?

Min labbe, Anton, sover på en dyna i hallen. Han hade säkert velat sova i min säng men det blir inget med det! Det blir trångt, smutsigt och så fiser han så illa...!:p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 731
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 554
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 914
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp