Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Jag letar efter en hund som är regad i England men vet inte hur jag ska få tag på honom jag vet bara hans namn inge mer,någon som kan...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: plymen
·
D
Övr. Hund Loke är duktig på att ta sig upp på köksbordet & sedan över till fönsterkarmen men då jag kom in i köket någon vecka sen hade han krypit...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Guldaskig
·
N
Övr. Hund Ska iväg om ngn månad o hälsa på släkten som bor ca 45mil bort. Då detta blir våran första långresa med hunden är vi lite oroliga hur...
Svar
15
· Visningar
5 263
Senast: lady_vip
·
I
Övr. Hund Jag blev hudnägare till en Jack Russel Terrier (eller rättare sagt min 4 åriga dotter). Hennes pappa som inte kan något om hundar köpte...
2
Svar
24
· Visningar
2 909
Senast: Gawotka
·
Övr. Hund Föstå ändå vilka idioter till hundägare det finns! Jag, Birk och Isa var ute på långpromenad, på en trång gångstig så möter vi ett...
2
Svar
29
· Visningar
2 341
Senast: syrran
·
Övr. Hund Är det bara jag som blir uppriktigt orolig över hur stor del koppel har i hans och många andra experters program? Idag har han ett...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 527
Senast: LIA
·
B
Övr. Hund När jag bodde med min mamma på ladet så skaffade jag en shäfferhane. Vi flyttade sedan där ifrån till en lägenhet och han trivdes inte...
Svar
18
· Visningar
1 298
Senast: Buckingham
·
Övr. Hund Har ni en veterinär ni går till, eller har ni en klinik med flera eller tar ni den som har bäst passande tid? Har ni problem med...
Svar
15
· Visningar
10 029
Övr. Hund Dessa har jag nu anmält moppen till, Lilla Stockholm blir hennes sista som junior och Västerås blir då hennes försat som unghund. Någon...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Seabaz
·
Svar
63
· Visningar
4 390
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Jag har blivit med Labbe-valp på 11 veckor! :love: Han är så himla go´och mycket lugnare än de valpar jag är van vid.. ( schäfer)...
Svar
19
· Visningar
1 530
Senast: ika77
·
G
Övr. Hund Jag vill se bilder på era boxrar :D Mina kusiners hund Kaia:
Svar
4
· Visningar
693
B
Övr. Hund Passar en tik och min hanhund är alldeles galen.Enligt tikägaren löpte hon i slutet av december. Min hund har träffat den här tiken...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: Harvester
·
A
Övr. Hund Jag har en urgullig dobermann kille, och skulle gärna byta lite ord med några andra "dobbis" ägare. Men verkar mest vara labrador...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: Minerva
·
N
Övr. Hund Lite nyfiken på det här. Våran kille reagerar nämligen när matte får en diabetes känning. När hon börjar må dåligt blir hunden helt...
Svar
11
· Visningar
1 453
Senast: kem
·
M
Övr. Hund det verkar som om min vovve har ont i rumpan på något sätt. han piper ibland och blir helt galen. drar och sliter i svansen och fösöker...
Svar
5
· Visningar
1 142
Senast: mooews
·
Övr. Hund Min hund fick ett grisöra häromdagen. Då kommer en av katterna för att kolla vad han tuggar på. Min hund morrade till och viftade med...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Och vilken bra start han får :bump: :bump: :bump: :bump: Jag gillar att få mail, med valpbilder :D Väldigt intresserad vad...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund ja jag undrar bara rätt och slätt om man kan göra ett namnbyte på en reggad hund?? han ska ställas och jag har höga förväntningar på han...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 588
Senast: Gabbi
·
M
Övr. Hund det verkar som om min vovve har ont i rumpan på något sätt. han piper ibland och blir helt galen. drar och sliter i svansen och fösöker...
Svar
10
· Visningar
4 228
Senast: mooews
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp