Sv: Någon?

Åhh, vilken plåga att vänta så länge! Har du inte tid?

Jag veet :crazy:
Nä varken tid eller råd med tre hundar.. :crazy: Men tänk om man va miljonär! då skulle jag haft den valpen för länge sedan :angel:

Ska vänta tills nån utav nuvarande hundar går bort.. eller skaffa en valp när de börjar komma mer till åren :) så om kanske 3-4 år :eek:

Men när den dagen kommer.. dåå, då blire skojj :D
 
Sv: Någon?

Åh, jag blir nästan avis! Hade jag inte haft whippet hade jag nog haft en amstaff. Otroligt vackra hundar!

Bilder?
 
Sv: Någon?

tack, men de blir inge, han ringde å sa att han sålt den till en annan, :( hur kan man göre så när man kommit överens om datum å tid för å hämta valpen, :(
 
Sv: Någon?

VA? :eek: Vad taskigt. Riktigt illa!
Fråga du han varför han gjort så?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 553
Senast: fixi
·
Hundträning Skulle vilja utbilda en hund till att upptäcka cancer. Någon som har gjort det här (eller annan specialsök) som vill berätta om vägen...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 198
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp