Sv: Hund i sängen/sovrummet..
Jaa...jag vill också veta ..
öööh... va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
öööh... va?
men nu är det hundar vi pratar om, och speciellt vår ras är avlad för att vara supersocial med människor. min hund sover nära mig för att han känner sig helt trygg med mig, inte för att han tror att han bestämmer.
det finns en miljon skäl till att man inte vill ha hunden i sängen, men att påstå att det skulle bli problem med ledarskapet är att ta i. jag skulle nog vilja påstå att får man problem för att hunden får sova i sängen var nog ledarskapet ganska dåligt från början.
Min hund vägrade sova i sängen förut, eftersom att jag är ledare...och man sover inte på ledarens sovplats.
Han lade sig inte ens i min säng när jag bara hade en madrass på golvet.
Han blev mycket obekväm första gången jag erbjöd honom att sova i sängen. Men nu har han dessvärre vant sig även om det inte är ofta det händer. Dock fick jag till en början problem med ledarskapet, det blev en tuff kamp i några veckor innan han förstod att jag fortfarande var ledare trotts att han var erbjuden att sova hos mig.