Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Ja, jag behöver skriva av mig lite. Har en god väninna som jag träffar rätt ofta. FAmiljen har X-antal barn. Trevlig familj, absolut...
Svar
5
· Visningar
888
Övr. Hund Hur tycker ni de är rent familjehundmässigt? (det ordet finns nog inte i den svenska ordlistan men :p) Jag vet att båda två behöver...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: Pikina
·
Övr. Hund Blandras på pappret. Sägs vara schabrador, jag är mkt tveksam;) Schäfer kan vi ju enas om,vad tror ni om resten...
2
Svar
37
· Visningar
2 201
Senast: annso80
·
Övr. Hund Jag har många års erfarenhet av både bruks och jakthundar. Dock har det aldrig varit "rätt" raser för mig då mitt intresse inte är åt...
Svar
10
· Visningar
888
Senast: elkan
·
Övr. Hund Jag ska skriva ett arbete i Biologi B. Så jag tänkte ta någon sjukom som kan drabba hund. Har ni något tips? :bow:
Svar
5
· Visningar
1 841
Senast: Piraja
·
Övr. Hund Ja som frågan lyder , hur får jag in bilder i en tråd eller om jag skapar en tråd lär mej någon snälllaaaa!!!:bow: :bow:
Svar
4
· Visningar
790
Övr. Hund för att aldrig mer komma tillbaka. Nu när hans lidande är borta så har mitt bara börjat........ Jag öppnade mitt hjärta och lät...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Emor
·
Övr. Hund Det är rätt kul att leka med hundbilder :angel: Visa upp era omgjorda hundbilder :bump: :bump:
Svar
11
· Visningar
948
Senast: amarillo
·
Övr. Hund Någon mer som råkat ut för mjällighet och överproduktion av pigment hos golden eller andra raser? Min hund har med medicin och bad...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: saila
·
Övr. Hund Jag har funderat på att ta en hund på foder för senare köp. Men vill se hur den funkar med mina andra hundar först innan köpet. Är detta...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Har ett problem med vår treåriga Jack Russel hanne. När folk hälsar på honom så börjar han alltid att jucka på dem. Det spelar ingen...
Svar
13
· Visningar
4 505
Senast: liten82
·
G
Övr. Hund Min valp på 9 veckor började ganska snabbt efter att han kom till oss gå ner i vikt. Vi har nu ökat på maten och dom 2 sista dagarna nu...
Svar
7
· Visningar
726
Senast: Gilan
·
Övr. Hund Sitter redan nu och funderar på en hane till Leia som ska paras i höst/vinter. Jag vet vilka egenskaper jag vill ha: -lite mera skärpa...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Har en beardis som har tappat all underull och också lite vanlig päls på ett område på ryggen. Trodde först att jag borstat bort...
Svar
11
· Visningar
2 400
Senast: tott
·
F
Övr. Hund :confused: Separerade för lite mer än en månad sedan o i detta virr varr gjorde jag valet att inte behålla min hund utan den fick...
Svar
10
· Visningar
1 186
Senast: bernersennen tjalle
·
Övr. Hund Var 17 kan man gå på det? Inte på bruksklubbarna i alla fall, vad det verkar. Någon som vet? Måste träna med yrvädret här på bilden...
Svar
8
· Visningar
1 323
Senast: Jozze
·
P
Övr. Hund Hej! Sitter här och spånar lite smått på hur jag ska göra med familjens (kanske främst mina) valpplaner. Det är så att vi har två...
2
Svar
24
· Visningar
1 993
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Min ettåriga tik löpte för ca 2½månadsen. Nu är hennes tuttar ganska stora och det har börjar komma vätska ur dom med. Det började...
Svar
6
· Visningar
6 564
Senast: Denise
·
Övr. Hund Min dotter satt och lekte med sin mobiltelefon och så satt vår ena hund, en chinese crested powder puff, uppe på ryggstödet på soffan...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: Figaaro
·
H
Övr. Hund hur gör ni om det är någon som vill para sin hund med eran hane? som ej är utställd eller nåt, men har väldigt bra stam, hur mycket tar...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp