Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag då. Jo jag ska berätta hela historien från början. Vi har två grannar som har från första dagen till nu på att vi har skaffat...
Svar
12
· Visningar
1 283
Senast: Pia
·
B
Övr. Hund hejhej en liten fråga min valp e 12 veckor idag:) när kan man låta dom träffa andra hundar.vi ska prova i morrn tänkta jag, min...
Svar
17
· Visningar
3 227
Senast: Harvester
·
Övr. Hund Jag har en omplacerings hund sen oktober 06, det mesta har fungerat bra och vi är nöjda med hans personlighet.. om det inte vore för att...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: TwiggyM
·
C
Övr. Hund Hej! Jag har en Dogo Argentino hona på 1 år, men jag skall även köpa en border collie lite senare.. Men det lilla krucket är vilken...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund Såg att min hund var halt igår när vi kom hem efter promenaden. Tittade efter och han va helt gulklappig mellan trampdynorna. Tvättade...
Svar
6
· Visningar
1 655
Senast: Smillan
·
Z
Hundträning Hej, jag har en cavalierhanne på 8 år. Vi har inte tränat speciellt mycket under dessa år. Han kan grundläggande saker som sitt, ligg...
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: liten82
·
Övr. Hund Känns som det är något hela tiden med något av djuren nu. I gårkvälls efter att min tik fått middag så kräktes hon upp allt. :crazy...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
11 982
Senast: Mysaan
·
Övr. Hund Vi är hundvakt till en schäferkille ca 6 år gammal, lydig osv allt funkar problemfritt. Han är ganska skygg och går aldrig fram till...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund Jag har för mig att det på skk hemsida ska finnas en "parningsavtalsblankett" att skriva ut :confused: är det fel eller vet någon var...
Svar
2
· Visningar
1 444
Senast: Tie
·
Övr. Hund Hittade en annons som gav mig huvudebry: Vi planerar att låta våra hundar ha lite roligt. Hanen är en ostammad PK, på 2,6kg. Han är...
Svar
17
· Visningar
1 566
Senast: barajag...
·
K
Övr. Hund Hallojsan Har någon något träningstips vad man kan göra,om man kan göra något åt en hund som blir alldeles extas när han går ut.Varje...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 754
Senast: liten82
·
Övr. Hund Jag vet inte rikgit vad det är min hund sysslar med men detta gör hon i princip varje dag..... Hon tar sin favorit kudde, lägger sig...
Svar
6
· Visningar
4 569
Senast: sammi
·
Övr. Hund VEt inte om det är rätt ställe att lägga denna tråd :p men ni får väl flytta den då :) Denna bilden.. tkr om den.. men tiken är...
2
Svar
20
· Visningar
1 376
Senast: Minerva
·
Svar
37
· Visningar
2 657
Senast: Suuz
·
L
Övr. Hund Jag har en hanhund på 8 månader som jag har planerat att kastrera. Vi har en till hane i vårt hem. En golden som dock är världens...
Svar
19
· Visningar
2 222
Senast: Minerva
·
L
Övr. Hund Jag är såå sugen på att skaffa en valp till sommaren, men jag är i valet och kvalet, Rottweiler lr Kelpie?? Anledningen till att jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 375
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund På djurskyddsmyndighetens hemsida finns minimått för hundboxar, där de inte har fri tillgång till rastgård. Men om de ska ha fri...
Svar
2
· Visningar
2 449
Senast: villi
·
Övr. Hund Ja, som rubriken, vilken leksak leker din vovve helst med?:bump: Lowa bara älskar sin lilla lila boll från mcdonalds som hon fick av...
2
Svar
30
· Visningar
1 769
Senast: Red_Chili
·
S
Övr. Hund Jag försökte precis ge rå grisnjure till min hund och mina katter... alla ratade det.... normalt äter min hund max precis allt som...
2
Svar
23
· Visningar
8 322
Senast: Grana
·
Övr. Hund ... Ni som läst mína tidigare kastreringsbryderier förstår vad jag menar ;)... Springerkillen är numera kullös sedan i förmiddags...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp