Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Näda, bara du inte hittar matchande i storlek Iko eller ännu värre, Pargos, så är det lugnt ;). Skulle nog bli lite för mycket rosa då´, men det var gulligt i storlek liten :p.
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Näda, bara du inte hittar matchande i storlek Iko eller ännu värre, Pargos, så är det lugnt ;). Skulle nog bli lite för mycket rosa då´, men det var gulligt i storlek liten :p.

Thihi ja,men Iko och Pargos är ju Pöjkar-då ska det vara Blått eller ännu manligare-militär:angel: :love:
Näe men så långt ska det nog inte gå:D
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Å, jag har beställt ett nytt halsband åt tösen min...kunde inte låta bli för det var ju kinesiska nakenhundar på det och allt :p
Så här ser själva "bandet" på halsbandet ut:

nakenhundsmall_2.jpg
nakenhundsmall_2.jpg
nakenhundsmall_2.jpg
nakenhundsmall_2.jpg


Fast med rosa bakgrund istället för ljusblå...
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Å, jag har beställt ett nytt halsband åt tösen min...kunde inte låta bli för det var ju kinesiska nakenhundar på det och allt :p
Så här ser själva "bandet" på halsbandet ut:

nakenhundsmall_2.jpg
nakenhundsmall_2.jpg
nakenhundsmall_2.jpg
nakenhundsmall_2.jpg


Fast med rosa bakgrund istället för ljusblå...

Haha fy vad frän den var!:)
Vad coola dom dära nakenhundarna såg ut,värsta frillan ju:p
Kan tänka mig att rosa bakgrund blir mkt snyggare än blå,kommer passa Hilda väldigt bra tror jag!

Du vet väl att det blir ett måste att visa bild på det när det väl har kommit?;)
 
Sv: Prinsessans nya kläder *bildbomb*

Jag har det blåa täcket till mina två chihuahuor, det fungerar jättebra :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning! Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att...
2
Svar
26
· Visningar
2 954
Senast: hästhandlarjävel
·
Övr. Hund I Måndags anlände denna lilla dam till oss, fyllde 1 år i Tisdags. Ska bli min sambos nya hund i första hand. Han har länge trånat efter...
2
Svar
36
· Visningar
3 075
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund I söndags den 14/9 åkte vi till Arvika BK för att göra MH på lillskiten. En resa på ca 75 mil ToR. Resan gick väldigt bra, även om vi...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
15 569
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Idag fyller min lille grisolle Ett helt år! Tiden går så himla fort och snart har man inga ursäkter som t ex "Ja men han är ju...
2
Svar
33
· Visningar
2 737
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp