Sv: Nero's MH, Film-bilder-resultat
dels menar på att jag har översittarattityd, och dels för att du blir sur när jag berömmer din hund. Jag ser fortfarande inte logiken. Jag ser framförallt inte logiken i att ta upp ett proböem du har med mig personligen i skrift.
Men självklart reagerar jag starkt när duSuck, vad detta har utvecklats till, var ju inte alls meningen. Trodde inte tt du skulle reagera så här starkt.
Aja, jag svarar lite kort nu, orkar inte disk. detta ngt mer, så viktigt är det inte-ville bara höra med dig om det var så att mina vibbar stämde eller inte.
dels menar på att jag har översittarattityd, och dels för att du blir sur när jag berömmer din hund. Jag ser fortfarande inte logiken. Jag ser framförallt inte logiken i att ta upp ett proböem du har med mig personligen i skrift.
Än en gång, för att jag ser sällan något positivt med andra sida aveln, när jag gör det vill jag poängtera det. Blir du putt för att någon tycker din hund är trevlig får det stå för dig. Det är ju inte jag som går i försvar, det är du som gång på gång påpekar din upprördhet över att jag påpekar att din hund är trevlig och snygg trots att han inte är avlad på prestation.men ville ha en förklaring till varför du känner ett sånt behov av att understryka min (och andras) hunds linjer.
Men även escodobe anser att du tar åt dig något översvallande, så du kanske ska fundera på hur du uttrycker dig.Jag slåss med varken näbbar eller klor,finns ingen anledning till det, nu tycker jag att du börjar överdriva för du har uppenbarligen missuppfattat mig totalt.
För flera månader sen, men ledsen. Jag har inte lagt det på minnet. Jag stamforskade även på Nero.Det kan du visst, du har stamforskat minst två gånger då du frågat mig om hans kennelnamn, hans morfar var ju inte helt dum i pallret sa du
Fast det är fritt att diskutera här oavsett OT, det var ju trots allt du som tog upp det här och inte med mig personligen.Återigen, vi kan ta detta via PM/MSN om du känner att du vill reda ut detta, min tråd är väldigt OT nu.