Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu skriver jag på uppdrag av en arbetskamrat. Hon driver ett slags jourhem för hundar, dvs polisen placerar omhändertagna hundar hos...
Svar
2
· Visningar
775
Övr. Hund Tiken kastrerades för en vecka sedan, såret såg jättefint ut tills igår då det kring de tre främre stygnen blev rött och irriterat och...
Svar
3
· Visningar
1 211
Senast: Harvester
·
Övr. Hund När våra kära hundar lämnar oss... Idag dog världens finaste Zoya, den hund jag har att tacka för allt i min uppfödning men även...
Svar
18
· Visningar
1 095
Senast: Emor
·
Övr. Hund Duger denna till att ställa upp på en länsmästerskapsutställning med? Nyfrissad och nyduschad är han fräsch som en...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 363
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Våran valp är värre än någon valp jag haft att göra med tidigare. Han är ca 6 månader.. Han blev rumsren efter mycket om och men...
2
Svar
29
· Visningar
2 435
Övr. Hund Lite här idag... Och kul har Strumpan det i snömassorna...
Svar
17
· Visningar
983
Senast: Grana
·
Övr. Hund Börjar bli allt mer intresserad av rasen Bracco Italiano. Tycker dom verkar vara en jättemysig hundras att ha. Om jag någon gång skulle...
Svar
12
· Visningar
4 429
C
Övr. Hund Hur gör ni för att få bort ögonvätska som färgat pälsen? Har köpt div. produkter med blir inte av med den där jäkla brunaktiga färgen...
Svar
7
· Visningar
1 441
Senast: Naggur
·
Övr. Hund ......åt Wilma som har börjat bajsa inne på nätterna?:devil: Hon är snart 8 år och har börjat nu den sista tiden med detta , Hon...
Svar
11
· Visningar
1 102
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Min svarta hund fäller väldigt och det ligger tussar med hår i hela huset. Hans favoritplats är en ljus matta i vårt arbetsrum och håren...
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: fiaskurken
·
S
Övr. Hund Våran 12.v Valp börjar redan dra i kopplet. :angel: Men ska man vänja dem vid att inte göra det redan nu? ;) Litet Inlägg, haha...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 228
Senast: Gnist
·
B
Övr. Hund hejsan har en valp på 12 veckor. Jag undrar vilken tid ni ger eran valp sista målet på kvällen. min får kl 7 på kvällen funkar bra.
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Min tik är nu 9 månader. Väger 37 kg 58 i manken 60 över rumpan. Är en snäll och go liten vovve Är mycket lydig. Kan sitta kvar...
Svar
10
· Visningar
1 190
Senast: TwiggyM
·
N
Övr. Hund Ni som kör draghundar i spann. Vilka kommandon använder ni för frammåt, stopp, höger & vänster? Är det bara höger, vänster osv. Eller...
Svar
1
· Visningar
1 327
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund Fader XXX ; ScHH111 KKl MH HD A AD UA Moder XXX ; BHP 1 MH HD B AD UA. UA betyder ju utan anmärkning, men vad är det som är ua...
Svar
9
· Visningar
6 467
Senast: MittNyaJag
·
Övr. Hund Har era hundar nithalsband? Visa isånnafall era hundar iklädda halsbanden! :p har ni andra fina halsband så får ni gärna visa dem.
Svar
3
· Visningar
981
Senast: attempt
·
Övr. Hund Ja tror jag föll för den här hundrasen när jag såg den i en annan tråd, men vill höra era erfarenheter utav rasen? Gärna bilder också =)...
2
Svar
23
· Visningar
2 200
G
Övr. Hund Fick hem min valp igår:) Han är jättesöt och jättesnäll:) Men jag undrar lite när han kan börja gå i trappor? Det är en flat:)
Svar
18
· Visningar
1 236
Senast: ako
·
K
Övr. Hund Har en 9 månaders blandras schäfer/Rottweiler. När hon äter så tuggar hon inte maten utan hon typ "slickar" sig i den. Hon står med...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: Annielee
·
T
Övr. Hund Alla som har hundar skriv detta om eran hund! Namn: Ålder: Ras: Övrigt om hunden: Bilder: Namn: Tintin Ålder: 1½ Ras...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
21 351
Senast: Flo-Jo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp