Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min lillskit har börjat gnaga på våra köksmöbler något så förbaskat. Han är 4 månader och tappade sin första tand idag så jag förstår...
Svar
11
· Visningar
14 463
Senast: Naggur
·
S
Övr. Hund Min golden tjej på drygt 9 månader biter sönder allt!Jag tror jag blir tokig snart:cry: Jag vet inte varför hon gör det. Hon är inte...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: -anna-
·
T
Övr. Hund Min lilla Cavalierhane (20v) rinner ganska mkt i ögonen, det gör det ju på cavalierer.. men jag vet inte riktigt hur jag ska få bort...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Loura
·
Övr. Hund vad är det för ras? Fransk bulldog? (första bilden) http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=80-TYPE=lasarbilderSpec-b=1,00.html
Svar
17
· Visningar
1 639
Senast: lady_vip
·
D
Övr. Hund Vad tycker era hundar om att äta utöver vanlig hundmat? :smirk: ;) :d Min mammas hund gillade morötter, ärter, bär, äpplen och andra...
2
Svar
21
· Visningar
3 118
Senast: tuaphua
·
Z
Övr. Hund Här kommer lite fina vinterbilder på min lilla cavalierhanne, Harry. Ville bara visa hur söt han är. :) Dom är lite stora, så jag...
Svar
12
· Visningar
924
Senast: Yeah
·
E
Övr. Hund Snart kommer veterinären, han som ska ta bort våran kära älskade hund :cry: Yavanna (uttalas Javanna) är en briard på 12 år. Har ju...
Svar
11
· Visningar
1 803
Senast: Extasia_ox
·
Övr. Hund Ja nu kommer ännu en sån här "jobbig" tråd ^^ Men jag har verkligen bestämt mig flera gånger om vad för ras jag vill ha! men ångrar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 897
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Badade hunden nyss och då hon under en tid luktat lite illa från rumpan, naffsat sig vid svansroten och varit lite irriterad bak på...
Svar
15
· Visningar
1 513
Senast: Kimz0r
·
B
Övr. Hund Idag när jag var ute med min hund,gick mitt i samhället som är en närförort i Stockholm. Möter på vägen en lösspringande golden...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Gnist
·
E
Övr. Hund Är det någon som vet hur man ska göra om man har en hund som inte vill gå ut och gå? :confused: så fort vi kommit ut blir hon rädd och...
Svar
9
· Visningar
1 305
Senast: emelan
·
A
Övr. Hund Hej! vilka olika organisationer finns det som tar hand om hemlösa hundar och säljer? som ex: hundar utan hem, som tar hem hundar ifrån...
2 3
Svar
56
· Visningar
13 100
Senast: Iadorehumlan
·
G
Övr. Hund Om man har en ras som rasföreningen helst vill att man ska röntga men hunden är 4år,är det lämpligt att låta den röntgas då? Eller det...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Gnist
·
I
Övr. Hund Hej! Många forum har ju tramstrådar och jag tänkte att vi kunde starta en tramsare här som nu är gjord om det inte har blivit det...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Izisen
·
M
Övr. Hund åh.. idag när jag skulle klippa klorna på min hund så bad jag syrran om hjälp. så jag gosade med Tjabo samtidigt som syster klipper och...
2
Svar
20
· Visningar
1 815
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund När jag besöker min mamma håller sig min hund i 12 timmar. Tills slut pinkar han men gör det endast på ställen där det är nästa omöjligt...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: liten82
·
Övr. Hund Vad innebär det? Har sett kennlar som vill ha ut valpar på foder, försökt hitta skk:s kontrakt för att läsa men hittar ju inte helsiket...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Lenis
·
Övr. Hund ..när jag ser hur folk kan behandla sina hundar! Ett par som bor i närheten av oss dricker ganska mycket, eller väldigt mycket. De...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: heylan
·
Övr. Hund Väger nu 542 g :eek: Rena monstret alltså :angel: Nu väntar jag bara på att den lille sötingen ska öppna...
Svar
17
· Visningar
1 048
Senast: moonlightgarden
·
C
Övr. Hund Det var ett tag sedan och nu börjar tankarna på hund ploppa upp igen. Sonen är snart ett år gammal och till sin mammas förtjusning...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp