Är boxern en hund för mig?

Sv: Är boxern en hund för mig?

Leia är nästan likadan. Men om det regnar vill hon inte ut.
Upp går hon med oss men det är från sängen till fåtöljen i vardagsrummet. Så sover hon lite till :smirk:
 
Sv: Är boxern en hund för mig?

Nä, här går Sonya inte upp föra elva om man inte tvingar henne. Hon smyger upp i sängen efter att jag gått upp, sedan fortsätter hon sova där. Morgonpromenad innan nio? Glöm det. Regnar det dessutom? Ja, då är jag en riktig djurplågare. Vilken blick jag får om jag tar ut henne då.
 
Sv: Är boxern en hund för mig?

Det här är min första hund så det är lite svårt för mig att säga något om hur svårt det är att få tag på en bra hund, men eftersom alla hundar som ska gå i avel mentalbeskrivs finns ju mycket information - det vill bara till att man använder den! Själv tackade jag t ex nej till valp från en kull där jag inte tyckte att resultaten bakåt såg tillräckligt bra ut.
 
Sv: Är boxern en hund för mig?

Okej, din hund är snäppet värre. Leia springer gärna fram till dörren och sedan står hon där och vänder sorgset på huvudet om man inte går ut med henne. Jisses vilka ögon de kan få.
Sen när hon suckar bedrövat, ja då är jag körd. Hon vet precis hur man ska få en på fall :smirk:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är en familj med tonårsbarn som ska utöka familjen med vår första egna hund. Vi har många vänner med hund och har under ett år varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 128
Senast: Narcissa
·
Hundavel & Ras Planerar att skaffa en till hund i år och funderar på det här med att välja ras. Jag vill ha en hund en mångsidig hund att testa på allt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 865
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Ursäkta ännu en sådan här tråd :p Jag funderar på att köpa hund, kanske inte detta året, men om ett, två år. Jag försöker hitta en...
2
Svar
20
· Visningar
6 574
Senast: NotlikeI
·
Hundavel & Ras Blir helt snurrig av allt hundletande, rashjälp önskas! :) Jag letar efter en hund som kan följa med lös överallt, vara med på...
2
Svar
31
· Visningar
2 641
Senast: koftena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp